کاهش ده کیلوگرم در یک هفته

آیا امکان دارد در عرض یک هفته ده کیلوگرم کاهش وزن داشته باشیم؟ بله ممکن است به شرط آن که انگیزه آن را داشته باشید و مصمم به عمل کردن بر طبق یک برنامه غذایی باشید، مهم نیست چه اتفاقی بیفتد. با مطالعه مطالب ذیل در باره برنامه این کاهش وزن اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.
جمعه، 11 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مریم دهقانی
موارد بیشتر برای شما
کاهش ده کیلوگرم در یک هفته

صد در صد به هدف تان خواهید رسید.
 

چکیده
آیا امکان دارد در عرض یک هفته ده کیلوگرم کاهش وزن داشته باشیم؟ بله ممکن است به شرط آن که انگیزه آن را داشته باشید و مصمم به عمل کردن بر طبق یک برنامه غذایی باشید، مهم نیست چه اتفاقی بیفتد. با مطالعه مطالب ذیل در باره برنامه این کاهش وزن اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.


تعداد کلمات: 745 کلمه / تخمین زمان مطالعه: 4 دقیقه

کاهش ده کیلوگرم در یک هفته


مترجم: فریبا نوید
برگرفته از سایت بازل

کاهش ده کیلوگرم در یک هفته

کاهش وزن به میزان یک کیلوگرم در هفته، بی خطر عنوان شده است. این که چگونه این کاهش وزن را داشته باشید مهم ترین عامل سلامتی است. این مقاله در نظر ندارد تا کاهش وزنی ناسالم را ترویج دهد.
تا این زمان، ناظران و متخصصین تغذیه، تبعات بدی را به همراه نداشته اند. با این حال، این دفعه، صرفاً صحبت از کاهش وزن دو یا پنج کیلوگرم نیست. صبحت در باره کاهش وزن ده کیلوگرم غول آسا است. باور نکردنی به نظر می‌رسد؟ در صورتی باور نکردنی به نظر می رسد که به طور کامل علاقه ای به این کار نداشته باشید و نخواهید احساس سبک تری داشته باشید و عالی به نظر برسید. اگر در مورد چیزهایی که می خورید و ورزش هایی که انجام می-دهید، مصمم و سخت گیر باشد، صد در صد به هدف تان خواهید رسید. دوستان، کاهش وزن آسان نیست. برای این که بتوانید کاهش وزن داشته باشید و نفس راحتی بکشید، ابتدا باید به سختی تلاش کنید.


کاهش ده کیلوگرم در عرض یک هفته

مرحله اول: اولین کاری که باید در هر نوع برنامه کاهش وزن انجام دهید، این است که حساب هر چیزی را که می‌خورید، داشته باشید. از میزان حداقل کالری غذاهایی که مصرف می کنید اطمینان حاصل کنید، اما در عین حال باید به اندازه کافی مغذی باشند. همچنین، می توانید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی بروید، چیزی مانند برنامه رژیم غذایی اتکینز را امتحان کنید که رژیمی مبنی بر مصرف بیش تر کربوهیدرات ها می باشد. این رژیم می تواند مثمر ثمر واقع شود. قبل از صرف غذا، از سالادهایی با چاشنی های فاقد روغن و سوپ های کم کالری مصرف کنید. این کار باعث می شود که میزان مصرف غذای اصلی شما کاهش پیدا کند.

مرحله دوم: مصرف غذاهای سالم، یکی از کلیدهای کاهش وزن می باشد. مصرف غذاهای سالم به غذاهایی سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین ها و غذاهای کم کالری اشاره دارد. از این رو، غذاهای سالم مصرف کنید و میزان کالری که هر روز مصرف می کنید را مورد بررسی قرار دهید. اگر می خواهید سریع وزن خود را کاهش دهید، باید کالری‌هایی را که مصرف می کنید به طور ایده آل بین هزار و پانصد تا دو هزار باشد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید کالری هایی را که مصرف می کنید از منابع سالمی گرفته شده باشد.

 

بیشتر بخوانید: 28 کیلو کاهش وزن در 100 روز


مرحله سوم: نوشیدن آب به میزان فراوان مانند یک پاک کننده طبیعی عمل می کند، و سم زدایی را تسهیل می-کند. دفع مسمومیت، خلاص شدن از شر میکروب های مضر و مواد شیمیایی می باشد که ممکن است در بدن شما وجود داشته باشد. بنابراین، از نوشیدن آب، پا پس نکشید. حتی اگر به کاهش وزن نیازی نداشته باشید، نوشیدن آب همیشه برای سلامتی لازم است.

مرحله چهارم: هنگامی که در مورد کاهش وزن صحبت می کنیم، علاوه بر موارد فوق، ورزش های سخت نیز یکی دیگر از موارد ضروری می باشد. از آن جا که ورزش های هوازی در سوزاندن چربی ها و کالری ها نقش مهمی ایفا می-کنند، آن ها را در برنامه ورزشی خود قرار دهید، زیرا این ورزش ها به کاهش وزن منجر می شوند. علاوه بر این، فعالیت-هایی مانند دویدن با سرعت، دویدن با قدم های آهسته، دوچرخه سواری کردن و شنا کردن نیز می توانند در سوزاندن کالری های ناخواسته، به طور شگفت انگیزی عمل کنند.

مرحله پنجم: گفته می شود، چیزهای خوب در بسته های کوچک می آیند. این امر در مورد خوردن نیز صدق می کند، به ویژه اگر مجبور باشید وزن خود را کاهش دهید. به جای مصرف سه وعده غذایی بزرگ، پنج یا شش وعده غذایی کوچک تر مصرف کنید. این امر موجب تقسیم مصرف کالری و کاهش آن می شود. مصرف وعده های غذایی کوچک تر، منجر به مصرف کالری بیش تر نمی گردد. اساساً، باید یک رژیم متعادل داشته باشید.

مرحله ششم: در نهایت، آخرین مرحله، سم زدایی و پاک سازی بدن می باشد. مایعاتی مانند آب میوه و معجون های گیاهی به سم زدایی بدن کمک می کنند و برای کاهش وزن، مثمر ثمر می باشند.
در نهایت، مهم نیست تا چه اندازه به طور نامطلوبی درصدد کاهش وزن خود هستید، اما به سلامتی خود آسیب نزنید. خوب بخوابید، و در طی تمرین به خود بیش از حد گرسنگی ندهید و بیش از اندازه ورزش نکنید. موفق باشید!

 

منبع: راسخون



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما