امنیت خانه با دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته در زندگی شهری به یکی از ابزارهای حیاتی خصوصا در مقابله با دزدی مبدل شده است. در این مقاله ما شما را با دوربین های با کیفیتی که نیاز شما را مرتفع خواهند ساخت آشنا می کنیم
پنجشنبه، 24 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: وحید کرمی
موارد بیشتر برای شما
امنیت خانه با دوربین مداربسته
18 نمونه از دوربین های خارجی ( خارج از خانه ) که به کمک آنها میتوانید امنیت خانه خود را تضمین کنید
 
چکیده
دوربین مدار بسته در زندگی شهری به یکی از ابزارهای حیاتی خصوصا در مقابله با دزدی مبدل شده است. در این مقاله ما شما را با دوربین های با کیفیتی که نیاز شما را مرتفع خواهند ساخت آشنا می کنیم.

تعداد کلمات : 1717 / تخمین زمان مطالعه : 8 دقیقه
 
یک
 
نویسنده: MEGAN WOLLERTON
مترجم: هادی  انصاری چشمه
 
آبا به دنبال دوربین هایی میگردید که بتوانید به کمک آنها امنیت خانه خود  را تضمین کنید؟  در بخش زیر دسته ای از انتخابها وجود دارند.

با استفاده از این دوربین ها خانه خود را کاملا ایمن کنید
دوربین های خارجی در سالهای اخیر تغییرات زیادی کرده اند. بازاری که تنها محصولات چند سازنده را به صورت محدود به فروش میرساند ، اکنون به صنعتی از گزینه ها تبدیل شده است. این خبر بسیار خوبی برای ما مشتریان و سایر مصرف کنندگان میباشد. با این حال این موضوع میتواند روند خرید را اندکی پیچیده تر کند. در بخش زیر لیستی از دوربین های امنیتی وجود دارد که هم در ایالات متحده و هم در سایر نقاط موجود میباشند.

Canary Flex

 
 
 شب
 
برخلاف دوربین های  داخلی   Canary بنام  Smart Home Security Device  دوربین  Flex  با قیمتی برابر  با 199$/159 یورو ، هم در داخل و هم در خارج خانه مورد استفاده قرار میگیرند. دارای باتری قابل شارژ ، کیفیت ضبط 720P HD  ، همچنین دارای قابلیت چرخش 116 درجه ای میباشد. این دوربین هواناپذیر ( خراب نشدنی در برابر هوا ) تقریبا میتوانند اکثر نقاط را زیر نظر داشته باشند همچنین شما میتوانید هرجا که میخواهید آنها را نصب کنید ( فقط باید در  Range وای فای شما قرار گرفته باشند . ) مدل دیگر از دوربین های  Flex outdoor-Friendlyهستند که دارای گزینه LTE 4G نیز میباشند.
 
Kuna Light Fixture
این دوربین 199 دلاری دارای کیفیت ضبط  720p HD  ، مجهز به حسگرهای حرکتی و آژیر یک پارچه میباشد.این دوربین اندکی هوشمندتر از سایر دوربین های قدیمی خارجی میباشد—دارای یک فیکسچر نوری میباشد . بدین معنا که میتوانید نور این دوربین را در زمان گرد و غبار یا تاریکی تنظیم کنید. با چنین قابلیتی ،  هرجا که حرکتی را شناسایی کند بر اساس تنظیماتی که خود شما با آن داده اید واکنش نشان میدهد.
 
Kuna Toucan
 
 
سی
 
 
این دوربین 199 دلاری مشابه  Kuna Light Fixture میباشد ، تنها تفاوتی که دارد ، این دوربین جدید مجهز به فیکسچر  متصل نوری است. این دوربین هواناپذیر ( خراب نشدنی در بربر هوا ) دارای عملکردی شبیه  Kuna Light Fixture میباشد. دارای کیفیت ضبط  720P HD  ، سنسور حرکتی و آژیر داخلی میباشد. همچنین میتواند با قابلیت تنظیم نور نیز تطابق داشته باشد در این حالت میتوانید برنامه آن را بصورت دستی روشن و خاموش کنید.
 
Logitech Circle 2
 
سی
 
 
Logitech میگوید با استفاده از اولین نسل از دوربین های خود توانسته Circle 2 خود را تقویت کند. Circle 2 دارای باتری و سیم دار است ( وایرلس نیست ) که مبلغ آن 200 دلار میباشد. این دوربین های داخلی و خارجی دارای کیفیت ضبط  1080p HD میباشد ، مجهز به دید در شب ، قابلیت چرخش 180 درجه ای ، دارای دو خروجی صدا و 24 ساعت ذخیره ابری رایگان میباشد.
دوربین های خارجی Nest

 
 
 سی
 
قیمت این دوربین 200 دلار است ، دوربین های خارجی  Nest نسخه خارجی و هواناپذیر دوربین های داخلی  Nest میباشند. کیفیت ضبط این دوربین 1080p HD  است  ، دارای دید در شب ، سنسور تشخیص صدا ، حرکت ،  افراد و غیره ... میباشد ( تشخیص افراد تنها برای Nest Aware Subscription  در درسترس میباشد . ) قابلیت تشخیص افراد را  “ Person Alert “  ( هشدار فرد ) می نامند ، این ویژگی به شما کمک میکند تا زمانی که این دوربین شخصی را میبیند یا حتی زمانی که فکر میکند در حال دیدن تصویر شخصی  است شما را با خبر کند اما نمیتواند بگوید این شخص کیست.
 
Nest Cam IQ outdoor
 
سی
 
 این دوربین نسخه پیشرفته  دوربین های خارجی  Nest است. همانند دوربین های  Nest Outdoor کیفیت ضبط این دوربین 1080p HD  است  ، دارای دید در شب ، سنسور تشخیص صدا ، حرکت و اشخاص میباشد. اما این نسخه از دوربین  قابلیت تشخیص افراد را بصورت رایگان انجام میدهد. با ثبت نام در Nest Aware  مشتریان میتوانند به خصوصیات " تشخیص چهره های مشابه " دسترسی پیدا کنند . این قابلیت متکی به تصاویر صورت افرادی است که شما وارد پایگاه داده این دوربین میکنید ، در چنین حالتی زمانی که دوربین چهره فردی را تشخیص دهد میتواند به شما بگوید که این فرد کیست.
 
 
Netatmo Presence  
 
شب
 
 
این دوربین امنیتی خارجی Nest دارای قابلیت هواناپذیری و تنظیم نور میباشد. دارای ویژگی تشخیص منطقه است ، کیفیت ضبطی برابر با 1080P HD دارد ،و تا 100 درجه قابلیت چرخش دارد. همچنین دارای قابلیت تشخیص چهره نیز میباشد. اما همانند دوربین های خارجی Nest این دوربین زمانی که یک شخص را میبیند هشدار میدهد ولی نمیتواند هویت آن فرد را تشخیص دهد.
 
Netgear Arlo
 
سی
 
 
 قیمت این دوربین 180 دلا ر است ، هم داخل خانه و هم خارج از آن قابل استفاده است . انرژی این دوربین توسط 4 عدد باتری 3 ولت مدل  CR123 Lithium میباشد. دارای کیفیت ضبطی برابر با 720P HD میباشد که با یک  Hub مجزا به  Router ( مودم ) شما وصل میشود. این دوربین همچنین به کاربران اجازه استفاده هفت روزه از ذخیره ابری که  Clip-base است را میدهد.
 
Netgear Arlo Go
 
شب
 

 این دوربین نیز از همان دوربین های امنیتی خارجی است که دارای مبلغی برابر با 450 دلار میباشد. این دوربین جهت اتصال  از حامل های AT&T 3G و LTE وایرلس استفاده میکند. کیفیت ضبط این  دوربین های خارجی در سالهای اخیر تغییرات زیادی کرده اند. بازاری که تنها محصولات چند سازنده را به صورت محدود به فروش میرساند ، اکنون به صنعتی از گزینه ها تبدیل شده است. این خبر بسیار خوبی برای ما مشتریان و سایر مصرف کنندگان میباشد.دوربین 720p HD میباشد ، دارای حسگرهای حرکتی ، صدا و دو خروجی Audio میباشد ، 7 روز استفاده رایگان از ذخیره سازی کیفیت ضبط این دوربین 1080p HD  است  ، دارای دید در شب ، سنسور تشخیص صدا ، حرکت است ، هچنین اجازه استفاده 7 روزه از ذخیره ابری که Event-base است را به مشتریان میدهد. دارای دو خروجی صدا است ، میتوانید جهت ذخیره سازی از MicroSD ها استفاده نمایید ( که البته در جعبه دوربین وجود ندارد ) ، قابلیت دید در شب دارد . برق این دوربین نیز از باتری های قابل شارژ تأمین میشود.

Netgear Arlo Pro
 
شب
 
 
بجای استفاده از باتری های  CR123 که در اولین نسل از دوربین های  Netarloبکار گرفته شد ( البته تا کنون نیز بفروش میرسد ) و دارای مبلغی بالغ بر 250 دلار است ، دوربین های  Netgear Pro از همان باتری هایی که استفاده میکنند که در دوربین های  Netgear Arlo Go بکار گرفته شده اند. بنابر گفته Netgear باتری ها باید به مدت 6 ماه کار کنند . همانند سایر خطوط ساخت Arlo ، دوربین های حرفه ای  ( Pro Cams ) میتوانند به مدت 7 روز بصورت رایگان از ویژگی های ذخیره سازی ابری استفاده کنند.
 
Netgear Pro Arlo 2

 
 
 سی
 
 این دوربین 480 دلاری دومین نسل از دوربین های  Arlo Pro میباشند که همچنان در فروشگاه ها به فروش میرسند. یکی از مهمتریت تفاوتی که میان دوربین های  Arlo Pro و مدل جدیدتر آن  Alro Pro 2 وجود دارد ، Resolution  آنهاست.  دوربین های  Arlo Pro دارای  Resolution برابر با 720p HD است که این مورد در  Pro Arlo 2 برابر با  1080P HD میباشد. این دوربین که میتواند هم در داخل و هم در خارج مکان ها بکار گیری شود دارای 7 روز استفاده رایگان از ذخیره سازی ابری است  و از باتری لیتیوم یون استفاده میکند. شما همچنین میتوانید با استفاد ه از سیمی که درون جعبه دوربین است آن را به برق مستقیم وصل کنید.---این هم یکی از Upgrade  هایست که در دوربین های  Arlo  و  Arlo Pro وجود ندارد.
 
Panasonic Outdoor Home Surveillance Camera
 
 شب
 
این دوربین پاناسونیک 300 دلاری شکلی 2 بسته ای دارد. این یک سیستم معمولی است که دارای عملکرد ابتدایی میباشد. این دوربین از کیفیت تصویر استانداردی برخوردار است . برنامه این دوربین  outdate است و به سختی میتوان به دنبال تنظیمات آن گشت.
 
 
Remo+ DoorCam
 
 یک
 
برخلاف دوربین های خارجی قدیمی ، این دوربین میتواند روی در ورودی خانه شما نصب شود. این دوربین که از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده میکند ، میتواند روی هر در ثابتی نصب شود ، البته ما هنوز این دوربین را تست نکرده ایم. این دوربین  مجهز   به Wi-Fi دارای کیفیت ضبط  720p HD میباشد ، دوخروجی صدا و همچنین سنسور حرکتی و غیره ... دارد.
 

بیشتر بخوانید : دوربین مداربسته را از طریق گوشی کنترل کنید با Intellsys Live2Phone v4.5.18

 
Reolink Argus
قیمت این دوربین امنیتی داخلی و خارجی 100 دلار است . همانند نسل اول دوربین های Netgear Arlo  این دوربین نیز از چهار باتری  CR123 استفاده میکند. در این دوربین ، شما میتوانید به منظور ذخیره اطلاعات از  MicroSD استفاده کنید.( البته مموری داخل جعبه دوربین وجود ندارد )
 
Ring Floodlight Cam
 
سی
 
جای دوربین های خارجی خود که دارای قابلیت تنظیم نور بودند را با دوربین های  Ring عوض کنید. این دوربین ها بوسیله سیم کارت کار میکنند ( وایرلس نیستند ) اما نصب آنها برای افرادی که آشنایی جزئی با سیم کشی دارند ، بسیار ساده است. این دوربین ها مجهز به LED میباشند و کیفیت ضبط آنها 1080p HD  است.
 
Ring Spotlight Cam
 
 شب
 
 
 
این دوربین از باتری تغذیه میکند ، قیمتش هم 199 دلار است. این یک دوربین هیبریدی نوری است که هم میتوان در داخل و هم خارج از ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد. مجهز به LED ، سنسور حرکتی است ، کیفیت ضبط آن  1080p HD میباشد  و دارای دو خروجی صدا است. شما میتوانید مدلی که از باتری خورشیدی استفاده میکند را با قیمتی برابر با 229 دلار خریداری کنید.
 Ring Stick Up Cam
 
سی
 
 
این دوربین 199 دلاری از باتری تغذیه میکند ومیتوانید آن را در خارج از خانه خود نصب نمایید. در معاملات کنونی قیمت این دوربین 199 دلار است. کیفیت ضبط این دوربین 720p HDمیباشد ، همچنین میتوانید به انتخاب خود آن را مجهز به پانل خورشیدی کنید که برای این کار باید 49 دلار هزینه کنید.

Zmodo Torch Pro
 
 سی
 
ظاهر این دوربین ارزان قیمت 165 یورویی اندکی عجیب است. این دوربین میتواند جایگزین حباب لامپ جلو در خانه شما شود. نور به تنهایی میتواند رنگ تصویر برداری آن را عوض کند. کیفیت ضبط این دوربین 720p HD است. متاسفانه ، لامپ این دوربین آنقدر بزرگ است که نمیتواند آن را در هرجایی قرار داد، بنابراین قبل از خرید ، مکانی که قصد دارید این دوربین را نصب کنید بصورت دقیق اندازه گیری کنید.
 

برگرفته از سایت: cnet.com



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.