بهترین قفل‌های هوشمند

استفاده از قفل هوشمند واقعا فوق العاده است و زندگی بدون کلید را فراهم می‌کند. برخی از این قفل‌ها با باتری کار می‌کنند در حالی که برخی دیگر شارژی هستند و قابلیت کنترل از راه دور را دارند.
شنبه، 20 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: طلوع سپیده
موارد بیشتر برای شما
بهترین قفل‌های هوشمند
چکیده:
استفاده از قفل هوشمند واقعا فوق العاده است و زندگی بدون کلید را فراهم می‌کند. برخی از این قفل‌ها با باتری کار می‌کنند در حالی که برخی دیگر شارژی هستند و قابلیت کنترل از راه دور را دارند.
تعداد کلمات: 1174         تخمین زمان مطالعه:  5 دقیقه
 
قفل هوشمند
 
 
بزرگترین عاملی که در انتخاب یک قفل هوشمند باید در نظر گرفت این است که آیا این دستگاه با درب شما سازگار است یا خیر؟ شرکت‌هایی که سازنده این محصولات هستند این را می‌دانند، پس ابتدا اطمینان حاصل کنید که آیا برای درب شما مناسب است یا نه.
قبل از بیرون رفتن، همیشه باید چک کنید که آیا درب شما کاملا قفل شده است یا نه، و این امر در خانه‌های قدیمی‌تر با درهای کهنه همیشه مشکل ساز است و ممکن است سبب مخاطراتی شود. همچنین توجه داشته باشید که قفل‌های هوشمند در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند که در برخی برندها این بدان معنی است که برای درب شما مناسب نیستند، اما اگر می‌خواهید در مورد چگونگی کار یک قفل هوشمند بدانید، این مقاله را دنبال کنید.
ممکن است فکر کنید که نصب این قفل‌ها نیاز به کار بزرگی دارد، اما اکثر قفل‌های هوشمند که ما سعی کرده‌ایم در اینجا برای شما معرفی کنیم، تنها نیاز به یک پیچ گوشتی و 15 دقیقه زمان برای نصب دارند. در حالی که هر قفلی از دیگری متفاوت است، نصب برخی از آنها ساده‌تر از دیگری است.
در نهایت، اگر شما در یک خانه یا آپارتمان اجاره‌ای زندگی می‌کنید، بهتر است که با مالک آن مشورت کنید. زیرا برخی از صاحبخانه‌ها احتمالا اجازه می‌دهند تا شما برای خانه خود قفل هوشمند نصب کنید.

 

قفل هوشمند آگوست

اگر می‌خواهید که قفل شما تمام ویژگی‌ها شامل زنگ و آژیر و سازگاری با پلتفورم صوتی و چندین پروکسی را داشته باشد، احتمالا باید قفل هوشمند آگوست را انتخاب کنید.
Smart Lock Pro نسل سوم قفل آگوست است و در عین حال که به نظر می‌رسد بسیار مشابه مدل گذشته باشد، دارای چند ویژگی جدید و پیشرفته است که آن را جذاب‌تر از نسخه قبلی خود کرده است. به عنوان مثال، ایمن‌تر است و با استفاده از چهار باتری AA، دو برابر طول عمر بیشتری دارد. اگر می‌خواهید که قفل شما تمام ویژگی‌ها شامل زنگ و آژیر و سازگاری با پلتفورم صوتی و چندین پروکسی را داشته باشد، احتمالا باید قفل هوشمند آگوست را انتخاب کنید.


خوشبختانه، نصب آن نیز آسان است: با استفاده از یک پیچ گوشتی و انجام گام به گام دستورالعمل نصب آگوست (iOS و Android)، شما می‌توانید در عرض 10-15 دقیقه آن را راه اندازی کنید. این قفل هوشمند دارای یک نرم افزار جایگزین در بخش داخلی خود می‌باشد. این بسیار شگفت آور است که در عین حال می‌تواند مانند یک قفل نرمال و بدون تکنولوژی نیز کار کند: شما می‌توانید کلید خود را از بیرون وارد آن کنید و درب را با چرخاندن دستی قفل باز کنید.

شما همچنین باید یک سنسور DoorSense را نصب کنید که به قاب درب شما متصل شود. هنگامی که Smart Lock Pro به طور کامل نصب شد، با برنامه گوشی‌های هوشمند شما جفت شده و آگوست را به Wi-Fi متصل می‌کند و شما می‌توانید قفل را از هر کجا که بخواهید کنترل کنید.
با تشکر از سنسور DoorSense شما همچنین می‌توانید بفهمید که آیا درب شما کاملا بسته است یا خیر، علاوه بر این توانایی معمول قفل کردن و باز کردن در از نزدیک یا نقطه‌ای دورتر، امکان پذیر است. این کار نه تنها موجب آرامش ذهنی می‌شود، بلکه توانایی قفل خودکار را نیز افزایش می‌دهد یعنی در صورتی که درب کاملا بسته باشد قفل می‌شود.

به علاوه شما می‌توانید کلیدهای دیجیتالی را برای استفاده از دوستان، حیوان خانگی، مهمانان و هر کس دیگری که به دسترسی موقت نیاز دارد، ارسال کنید. این یک فرآیند بسیار ساده است: شما از طریق برنامه آگوست به فرد دیگری اجازه باز کردن قفل را می‌دهید و سپس آنها قادر به ثبت نام و درخواست کلید از طریق تلفن همراه خود خواهند بود. آنها می‌توانند از تلفن خود برای باز کردن قفل درب شما استفاده کنند و شما می‌توانید در هر زمانی که لازم بود، دسترسی آنها را لغو کنید.

 

قفل Nest x Yale Lock

در حالیکه Nest عمدتا محصولاتش را مستقلاً تولید کرده است این بار از همکاری شرکت ییل برای ساخت قفل هوشمند خود استفاده کرده است. نتیجه این همکاری، Next x Yale Lock است که روشن می‌سازد بخش سخت افزاری این قفل از Yale و بخش نرم افزاری آن از Nest است.
در حال حاضر ممکن است گفته شود که نصب این قفل کار دشواری نیست اما تجربه نشان می‌دهد که شما نمی‌توانید شخصاً آن را نصب کنید و Nest دارای یک تیم نصاب آماده برای ارائه خدمات نصب برای مشتریان است.

 

بررسی قفل Nest x Yale

برای دانستن اینکه این قفل چگونه کار می‌کند، ما آن را برای شما توضیح خواهیم داد، که بزرگترین مزیتش قابلیت اطمینان بالای آن است. مطمئنأ این قفل می‌تواند از طریق برنامه Nest کنترل شود که برای همه دستگاه‌های Nest قابل اتصال است اما با صفحه کلید بالایی آن شما می‌توانید یک پشتیبان از قفل داشته باشید که در صورت نیاز یا استفاده مهمانان می‌تواند به آنها اجازه استفاده دهد. شما می‌توانید طوری آن را تنظیم کنید که به طور خودکار پس از زمان مشخص درب را قفل کند.
 

قفل هوشمند Kwikset Kevo

در حالی که بسیاری از سازندگان قفل هوشمند به تازگی وارد این عرصه شده‌اند، Kwikset چند دهه است که قفل سازی می‌کند و به همین دلیل می‌داند چه چیزی را به عنوان یک قفل عالی باید بسازد. Kwikset Kevo یکی از بهترین شرکت‌های قفل سازی است و برای سادگی و سهولت استفاده و همچنین طراحی فوق العاده قفل‌های خود معروف است.
اولین چیزی که پس از خرید این قفل انجام می‌دهید این است که آن را نصب کنید و در حالی که این فرایند می‌تواند کمی پیچیده باشد، خوشبختانه برنامه همراه آن شما را هدایت خواهد کرد. پس از نصب، شما آن را کالیبراسیون می‌کنید و سپس، تمام کاری که باید انجام دهید این است که با انگشت خود روی قفل ضربه بزنید تا درب را قفل یا باز کنید. این قفل تنها از طریق بلوتوث متصل می‌شود، که بدین معناست که شما نمی‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید.

 

قفل هوشمند friday

فرایدی یک قفل هوشمند است که به تازگی وارد دنیای قفل سازی شده است، اما این بدان معنا نیست که محصول خوبی نباشد. قفل هوشمند فرایدی به طور کلی مشابه قفل آگوست است که در بالا به آن اشاره شد. این دستگاه بر روی قفل‌های موجود نصب می‌شود تا قفل و باز کردن درب با ضربه زدن روی یک دکمه انجام شود.
قفل فرایدی می‌تواند با سیستم‌های کنترل خانه‌های هوشمند مانند HomeKit اپل ادغام شود اما این امکان کمی محدود است. با این حال، راه اندازی این قفل بسیار ساده است و پس از راه اندازی خیلی خوب کار می‌کند.
شاید بهترین نکته در مورد قفل فرایدی، طراحی آن باشد. این قفل براق و شیک است و دارای طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف است که می‌توانید آن را با دکوراسیون خانه خود تنظیم کنید. علاوه بر این به عنوان کوچکترین قفل هوشمند نیز نام می‌گیرد و مانند برخی از قفل‌های هوشمند، قفل فرایدی نیز با باطری کار می‌کند.

 

برگرفته از سایت the-ambient



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.