بهترین کفش‌های هوشمند 2018

کفش‌های هوشمند از جمله ابزارهای بهینه‌ای هستند که می‌توانند به شما در انجام یک ورزش کنترل شده و حفظ تناسب اندامتان کمک بسیاری بنمایند. این کفش‌ها دارای سنسورهای اندازه گیری کننده مسافت طی شده و تعداد گام‌های برداشته شده هستند و می‌توانند وزن شما را نمایش داده و حتی برخی از آنها می‌توانند با ایجاد ارتعاشاتی، شما را به مسیر مورد نظر هدایت کنند.
شنبه، 27 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: طلوع سپیده
موارد بیشتر برای شما
بهترین کفش‌های هوشمند 2018
چکیده:
کفش‌های هوشمند از جمله ابزارهای بهینه‌ای هستند که می‌توانند به شما در انجام یک ورزش کنترل شده و حفظ تناسب اندامتان کمک بسیاری بنمایند. این کفش‌ها دارای سنسورهای اندازه گیری کننده مسافت طی شده و تعداد گام‌های برداشته شده هستند و می‌توانند وزن شما را نمایش داده و حتی برخی از آنها می‌توانند با ایجاد ارتعاشاتی، شما را به مسیر مورد نظر هدایت کنند.
تعداد کلمات: 1000 / تخمین زمان مطالعه: 5 دقیقه
 
کفش هوشمند
 
 
این کفش‌های هوشمند دارای تمام شاخص‌های لازم برای تناسب اندام و سلامت می‌باشند.
کفش‌های هوشمند اینجا هستند تا باعث پیشرفت شما بشوند. امروزه، شرکت‌های کفش سازی مدرن، بر تکنولوژی‌هایی متمرکز هستند که باعث تناسب اندام شما می‌شوند. برای اندازه گیری عملکرد ورزشی شما، این کفش‌ها قابل شارژ هستند و طراحی کفش‌های هوشمند بسیار راحت و ظریف است و آسایش را برای پای شما فراهم می‌کند. در این متن برای شما برخی از برترین کفش‌های هوشمند موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.

 

کفش‌های خود را هوشمند کنید.

کفش‌های ساخت شرکت HOVR، با نام Under Armor دارای سنسورهایی هستند که سرعت، فاصله و گام‌های شما را کنترل می‌کنند، یعنی تمام معیارهایی که برای دونده‌ها لازم هستند. باتری‌ها و سنسورهای موجود در این کفش، اتومات هستند. به گفته این شرکت، طول عمر این کفش بستگی به نحوه استفاده از آن دارد.
برنامه Map My Run سازگار با iOS و اندروید است و می‌توانید به راحتی در عرض چند دقیقه آن را روی گوشی خود نصب کنید. Armor یک شرکت آمریکایی مستقر در بالتیمور، مریلند است. همچنین دارای شعبی در آسیا و اروپا است. این شرکت ادعا می‌کند که کفش‌های HOVR خود را طوری طراحی کرده است که احساس گرانش و انرژی زیادی را به شما می‌دهند. این کفش‌ها نیروهای اضافی را جذب کرده و حذف می‌کنند.

 

تمرینات خود را چک کنید و عملکردتان را افزایش دهید

Xiaomi کفش‌های هوشمند Mijia را طراحی کرده است و تراشه‌های هوشمند ساخته شده در Mijia برای تشخیص حرکت و ذخیره داده‌هایی از جمله فاصله، مسافت طی شده، سرعت، کالری مصرف شده و غیره ایجاد شده است. از دید ورزشی، این کفش دارای یک طراحی عالی است. باتری این کفش می‌تواند ماه‌ها شارژ داشته باشد. این کفش به برنامه MiFit Xaiomi متصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که کفش خود را به گوشی هوشمند یا Xiaomi Mi Band متصل کنید.
این برنامه اطلاعاتی از قبیل فاصله طی شده، تمرینات انجام شده، ساعات استفاده و وزن شما را نمایش می‌دهد. همچنین به شما می‌گوید که چقدر کالری سوزانده‌اید و چند گالن گاز را با پیاده روی ذخیره کرده‌اید. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های مختلفی در فضای باز یا روی تردمیل مانند پیاده روی یا دویدن و دوچرخه سواری در فضای باز را انجام دهید. اتصال این کفش هوشمند بسیار آسان است و همه کاری که باید انجام دهید، قرار دادن باتری و تکان دادن کفش است. هنگامی که شما چند مایل حرکت کردید و ‌خواستید کفش را آپدیت کنید، فقط کافیست کفش‌ها را بلرزانید تا همگام سازی شروع شود.

 

چگونه می‌توان برای جلوگیری از آسیب‌های ورزشی از کفش هوشمند استفاده کرد؟

شاید جالب باشد که بدانید هند هم در این عرصه یعنی ساخت کفش‌های هوشمند، یکی از پیشگامان است و موفق به ساخت یکی از کفش‌های هوشمند پرطرفدار شده است.  Lechal hapticبرند همین کفش‌هایی هوشمند است که در سال 2011 توسط یک کمپانی هندی ساخته شده است.
در Lechal (که در زبان هندی به معنای "من را به آنجا ببر" می‌باشد) از ارتعاش ایجاد شده در پای شما استفاده می‌شود تا به شما اجازه حرکت دهد. این شرکت اعلام کرده که هدف اصلی از ساخت این کفش کمک به افراد دارای دید ضعیف است که طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، حدود 285 میلیون نفر در سراسر جهان (اکثریت در هند) ضعف بینایی دارند. این تیم 100 نفره 5 سال است که فعالیت خود را شروع کرده و ساعت‌های بی‌شماری را برای تولید این کفش‌ها صرف کرده ‌است.
سیستم تعاملی به کار رفته در این کفش، به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق ارتعاشات ملایم ایجاد شده در کفش‌های هوشمند به مقصد خود هدایت شوند. مقصد مورد نظرتان با استفاده از تلفن همراه شما تنظیم می‌شود. این کفش‌ها از GPS تلفن برای محاسبه اطلاعات مکان و مسیر استفاده می‌کنند. هنگامی که کاربر با استفاده از بلوتوث، کفش را به برنامه Lechal متصل می‌کند، haptics به کار خود ادامه می‌دهد تا راهنمای کاربر باشد. اگر فرد نیاز به چرخش به سمت چپ داشته باشد، ارتعاش در پای چپ ایجاد می‌شود و به همین ترتیب پای راست نیز وقتی که نیاز به چرخش دارد، ارتعاش لازم را دریافت می‌کند.

 

سنسورهای یکپارچه برای ارائه اطلاعات دقیق دونده

کفش‌های Altra Torin IQ دارای سنسورهایی در هر دو کفش هستند تا در چهار سطح بحرانی به طور دقیق حرکت و بازخورد در طول هر دوره دویدن را اندازه گیری کنند. این تنها کفش موجود در بازار است که حسگرهای نازک و کم وزن و فرستنده‌های تعبیه شده در سطح هر کفش دارد. این کفش‌ها اطلاعات را برای هر پا به طور جداگانه ذخیره می‌کنند. پس امروزه می‌توانید در انتخاب کفش های ورزشی، علاوه بر خصوصیات ظاهری، خصوصیات پیشرفته دیگری مانند قابلیت سنجش مسافت، قابلیت نصب اپلیکیشن، محاسبه مسافت طی شده و هدایت به مقصد مورد نظر را نیز در نظر داشته باشید.
کفش‌های Altra Torin IQ از فن آوری بلوتوث برای برقراری ارتباط مستقیم با برنامه Altra IQ iFit نصب شده بر روی یک گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و این اطلاعات را در چهار حوزه بحرانی انتقال می‌دهند: ضربه هر گام، ناحیه فرود، زمان تماس و وزن. فاصله، سرعت و زمان نیز توسط برنامه اندازه گیری می‌شود. Altra Torin IQ در طی هر تمرینی، نقش مربی را بازی می‌کند و بازخورد آن را در زمان مورد نیاز از طریق برنامه می‌توانید دریافت کنید. دونده‌ها می‌توانند به نحوی که اغلب مایل هستند و بر اساس ترجیحات خود، برنامه اپلیکیشن مربیگری کفش‌های خود را سفارشی کنند.
پس امروزه می‌توانید در انتخاب کفش های ورزشی، علاوه بر خصوصیات ظاهری، خصوصیات پیشرفته دیگری مانند قابلیت سنجش مسافت، قابلیت نصب اپلیکیشن، محاسبه مسافت طی شده و هدایت به مقصد مورد نظر را نیز در نظر داشته باشید. حتی برخی از کفش‌ها دارای اپلیکیشن برنامه مربی هستند و می‌توانند اطلاعات مورد نظر شما را شخصی سازی کنند. 

 

برگرفته از سایت ispo



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما