لايه بردار جو دو سر و شکرقهوه اي

2 قاشق سوپخوري دانه جو دو سر را ( دانه جو دو سر را با استفاده از آسياب به آرد نرمي تبديل کنيد) به اضافه 2 قاشق چايخوري شکر قهوه اي به اضافه روغن آلوورا " Aloe Vera " و 1 قاشق چايخوري آبليمو را با هم مخلوط نماييد تا زمانيکه يک خمير نرم به دست آوريد. به آرامي آنرا به روي پوست خيس ماساژ دهيد تا پوستي فوق العاده نرم و لطيف داشته باشيد. اين دستورالعمل فاسد شدني است و بايد بلافاصله پس از درست کردن
سه‌شنبه، 17 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لايه بردار جو دو سر و شکرقهوه اي
لايه بردار جو دو سر و شکرقهوه اي
لايه بردار جو دو سر و شکرقهوه اي






2 قاشق سوپخوري دانه جو دو سر را ( دانه جو دو سر را با استفاده از آسياب به آرد نرمي تبديل کنيد) به اضافه 2 قاشق چايخوري شکر قهوه اي به اضافه روغن آلوورا " Aloe Vera " و 1 قاشق چايخوري آبليمو را با هم مخلوط نماييد تا زمانيکه يک خمير نرم به دست آوريد.
به آرامي آنرا به روي پوست خيس ماساژ دهيد تا پوستي فوق العاده نرم و لطيف داشته باشيد. اين دستورالعمل فاسد شدني است و بايد بلافاصله پس از درست کردن استفاده شود. ( آيا مي دانستيد که : عصاره " Aloe Vera " درد را تسکين مي د هد و ژل به دست آمده از اين گياه توليد عفونت جلوگيري مي کند و زخمهاي سوختگي را ترميم مي کند. نوشيدن عصاره اين گياه اندازه سنگ کليه را کوچک مي کند. )

لايه بردار ماست و گردو

1 چهارم فنجان ماست بدون چربي و 1 چهارم فنجان گردو خرد شده را خوب مخلوط کنيد. صورتتان را خيس کرده سپس اين لايه بردار را روي پوست خود بماليد . سپس با آب گرم بشوييد.
آيا مي دانستيد که : گردو در قرون وسطي به عنوان يک دارو مورد استفاده قرار مي گرفته و شربت حاوي برگ درخت گردو براي درمان دردهاي عضلاني مورد استفاده قرار مي گرفته و گردو براي تسکين و راحت تر کردن کار سيستم گوارشي استفاده مي شده. از آنجاييکه ظاهرا مغز گردو شبيه به مغز انسان است در قرون 16 و 17 که درمان هاي علفي نيز رسميت پيدا کرده بود براي درمان بيماري هاي سر، افزايش هوش و آرامش و تسکين ناراحتي هاي روحي استفاده مي شود.
حتي امروزه در فرهنگ آسيايي ، مغز گردو به عنوان غذاي مغز شناخته شده و در نظر گرفته مي شود . دانش آموزان قبل از امتحاناتشان به عنوان تنقلات استفاده مي کنند به اين اميد که نمرات بالايي بگيرند.
منبع:www.iranmania.com




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.