سهم حوزه نمایندگی در سپاه

نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران محور و نقطه مرکزی و اصلی است و سپاه پاسداران باید ارتباط خود را با این نقطه و مرکز حفظ کند.
سه‌شنبه، 7 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
سهم حوزه نمایندگی در سپاه
این نکته را هم بگویم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، این فضایل و مناقبى را که گفتیم و بسیارى را هم که نگفتیم، خواهد داشت؛ در صورتى که داراى دین و تقوا و ایمانى باشد که از او انتظار مى‌رود. یعنى فرزندان سپاه و برادران سپاهى، مظهر ایمان و تقوا باشند. براى این کار، نمایندگى ولىّ‌فقیه در سپاه پاسداران، محور و نقطه‌ى مرکزى و اصلى است. از اول، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى - حتّى قبل از آن‌که قانون سپاه تدوین بشود - جایگاه بالا و برجسته‌یى را براى نماینده‌ى امام داشتیم. این، براى آن است که سپاه باید ارتباط معنوى را با نقطه و مرکز رهبرى و ولایت حفظ بکند و دایماً درس ایمان و تقوا در سرتاسر این پیکره‌ى عظیم و کارآمد دمیده بشود.

سیاسى، عقیدتى و بحث ها و درس ها و آموزش هاى اعتقادى، همه و همه مربوط به همین مرکز معنوى و روحانى است و برادرانى که در این بخش کار مى‌کنند و نمایندگان مقام ولایت محسوب مى‌شوند، شأن والا و سهم وافرى در اداره‌ى صحیح نظام سپاه پاسداران انقلاب اسلامى دارند. البته، آموزش هاى نظامى و فنى به جاى خود و آموزش هاى دینى و اعتقادى و سیاسى هم به جاى خود، هر کدام بایستى به صورت کامل وجود داشته باشد.

بیانات در مراسم ششمین دوره‌ى فرماندهى و ستاد دانشگاه امام حسین(علیه‌‌السلام)
1368/08/29


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.