براى مقابله‏ با استحاله‏ معنوى آماده باشیم

وظیفه سپاه پاسداران و علی الخصوص نمایندگی ولی فقیه در این نهاد حفاظت از معنویت و تقویت قدرت نظامی برای دفاع از انقلاب است.
سه‌شنبه، 14 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
براى مقابله‏ با استحاله‏ معنوى آماده باشیم
وظیفه‏ ى ما این است که براى مقابله با استحاله‏ معنوى آماده باشیم و نگذاریم این استحاله انجام بگیرد؛ نگذاریم انقلاب را از درون، پوک و پوسیده و میان‏ تهى کنند؛ یعنى از لحاظ بنیه‏ ى معنوى، انسان ها را سالم و قوى و خوب نگهداریم. همچنین خودمان را براى مقابله‏ با تدبیر دوم آماده کنیم؛ یعنى از لحاظ نظامى، نیروهاى نظامی مان را کارآمد و فعال نگهداریم. هر دوى این ها احتیاج به این دارد که سپاه بر خودش به طور دایمى نظارت داشته باشد، تشکیلاتش را مستحکم کند و کیفیت ها را روزبه ‏روز بالا و بالاتر ببرد.

به نظر من، وظیفه‏ ى برادران، وظیفه‏ ى سنگینى است؛ هم نیروى زمینى در سطح فرماندهى و ستادهایش، هم در سطوح یگان ها - که شما آقایان هستید - تا آن پایین‏ترین یگان، و هم در سطوح بالاى سپاه؛ یعنى ستاد کل سپاه و بقیه‏ ى تشکیلات سپاه. البته کمک اصلى براى این کار، برادران دفتر نمایندگى هستند، و خواست و تصمیم و جدیت شماها هم بایستى کمک کند. به هر حال، هم از لحاظ آموزش و تمرین و تدریب و آمادگى ظاهرى و سازمانى و نظامى، و هم از لحاظ آمادگی هاى باطنى، بایستى خودتان را همواره آماده نگهدارید. به نظر من، این تکلیف امروز همه‏ ى ماست.
 
سخنرانى در دیدار با فرمانده‏ى کل، نماینده‏ى ولى فقیه، فرمانده‏ى نیروى زمینى، مسؤولان دفاتر نمایندگى و فرماندهان یگان هاى نیروى زمینى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى‏
1370/02/21


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.