نیروى دریایى سپاه نیروى جوان ترى است

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت است و البته نیروى دریایى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى نیز که نیرویی جوان تر است، حوزه مسئولیت خود کارهاى ارزشمندی انجام داده است.
شنبه، 29 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
نیروى دریایى سپاه نیروى جوان ترى است
امروز نیروى دریایى ارتش جمهورى اسلامى ایران، در بهترین وضعیت خود در طول ده سال گذشته است. ما همه‏ ى وضعیت هاى گوناگون در این نیرو را به دقت زیر مطالعه داشته ‏ایم. برگ هاى زرین افتخارات گذشته‏ ى این نیرو - تلاش هایى که کردید، شهدایى که دادید، مجاهدت هایى که نمودید - در کنار کارایی هاى بالاى امروزتان، در اختیار شماست. روحیه ‏ها و کارایی ها خوب و عالى است و در آینده، عالی تر خواهد شد.

البته نیروى دریایى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، نیروى بسیار جوان ترى است. تاکنون این نیرو در حوزه ‏ى مسؤولیت هاى خود، کارهاى بسیار باارزشى انجام داده است. آن روزى که ما بتوانیم اطلاعات کارهاى ریز و درشت دوران جنگ تحمیلى در این دریاهاى نیلگون را در اختیار مردم بگذاریم، آن وقت معلوم مى ‏شود که این جوانان کم‏ توقع و بى‏ ادعا، در همین قایق هاى کوچک و بزرگ، در زیر آفتاب سوزان و بر سطح آب ها، چه فداکاری هایى انجام دادند. خیلى از این موارد، از چشم دشمنان و دوستان پنهان مانده و شاید تا مدت ها بماند.

سخنرانى رهبر معظم انقلاب در میدان صبحگاه ناوگان منطقه‏ ى یکم نیروى دریایى ارتش جمهورى اسلامى ایران‏
1369/09/24


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.