کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟

همانطور که می دانید یراق آلات متنوع با کاربردهای متفاوتی تولید و طراحی شده است که در ساخت کابینت های آشپزخانه، جعبه های چوبی مینیاتوری و تزیینی همچون جعبه جواهرات و... به کار برده می شوند.
دوشنبه، 31 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی یراق آلاتی تولید و طراحی شده است که علاوه کاربرد راحتی که دارند باعث زیباتر شدن دکوراسیون و قطعات چوبی و... می شوند. از کاربردی ترین یراق آلات می توان به انواع جک کابینت، ضربه گیر آرام بند، دستگیره آنتیک و دستگیره تزیینی اشاره کرد. استفاده از جک کابینت و ضربه گیر آرام بند در ساخت و نصب کابینت آشپزخانه بسیار کاربردی و ضروری می باشد. در قسمت بعد به طور دقیق و کامل هر کدام از این یراق آلات شرح داده خواهد شد.


انواع جک کابینت

کابینت یکی از عوامل بسیار موثر در ساخت و طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد که با استفاده از یراق و تجهیزات متنوعی تکمیل و قابل استفاده خواهد شد. امروزه لوازم کابینت بسیار متنوع و کاربردی طراحی و تولید می‌شود که با استفاده از هر کدام می‌توانید علاوه بر استفاده راحت‌تر و بهتر از کابینت، جلوه دکوراسیون را زیباتر کنید. جک کابینت سیستمی است برای راحتی حرکت درب کابینت که عملکرد عالی در باز و بسته کردن درب کابینت دارد. انواع جک کابینت به شرح زیر می باشد:

* جک کابینت گازی
* جک کابینت اتوبوسی
* جک اونتوس HF
* جک اونتوس HK
* جک اونتوس HS
* جک اونتوس HL


جک کابینت گازی

جک کابینت گازی مخصوص درب کابینت آشپزخانه می باشد که در انواع 80، 100 و 120 نیوتنی تولید می شود. هر کدام از این مدل جک کابینت گازی با توجه به وزن و سنگینی درب کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال برای درب 70 سانتی متری جک گازی 80 نیوتن، درب 70 سانتی متری تا 1 متر جک گازی 100 نیوتن و برای درب بالاتر از 1 متر جک گازی 120 نیوتن مناسب می باشد. جک کابینت گازی باعث ثابت ماندن درب کابینت هنگام باز بودن درب توسط بازوی جک می شود. در ادامه بیشتر با کاربرد جک کابینت پمپی آشنا خواهید شد.
 کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟

کاربرد و قیمت جک کابینت پمپی

از جک کابینت پمپی برای درب کابینت هوایی مانند درب آبچکان، درب هایی که به صورت هوایی یا بالا بازشو می باشند، استفاده خواهد شد. جک پمپی کابینت بدون داشتن هیچ گونه نیروی کنترلی بر روی درب کابینت نصب شده که برای باز و بسته کردن درب کابینت باید خود کاربرد نیروی زیادی را صرف کند. قیمت جک کابینت پمپی با توجه به مدل و نوعی که دارد متفاوت می باشد برای مشاهده و استعلام قیمت جک پمپی می توانید با یکی از راه های زیر با چوبینر تماس حاصل فرمایید.
02166563048   -   09021235626   -   09355069269
Choobiner.ir
 


جک کابینت اتوبوسی

جک کابینت اتوبوسی یا همان جک آسانسوری یکی از انواع جک کابینت با کاربردی بی نظیر می باشد. از این مدل جک کابینت اتوبوسی در دو نوع معمولی و ارام بند دار تولید می شود که درب کابینت را مانند درب کابین اتوبوس رو بالا به صورت آسانسوری  باز و بسته می کند. شما می توانید انواع جک کابینت را در فروشگاه اینترنتی چوبینر مشاهده نمایید.


جک اونتوس HF

جک اونتوس HF یک نوع جک کابینت آشپزخانه می باشد که برای باز و بسته کردن همزمان دو درب کابینت به کار برده می شود. جک اونتوس HF قابل استفاده در کابینت هایی با ارتفاع بالا است که دسترسی مستقیم و راحتی را به کابینت فراهم می کند. استفاده از جک کابینت Aventos HF دارای مزایا و ویژگی هایی است که در قسمت بعد شرح داده خواهد شد.

 
کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟ 

مزایای جک کابینت Aventos HF

استفاده از جک اونتوس اچ اف مزایا و قابلیت های بسیاری دارد که به صورت زیر شرح داده شده است:

* دارای قابلیت توقف در زاویه های دلخواه
* دسترسی راحت به فضای داخلی کابینت
* دارای سیستم آرام بند با باز و بسته شدن روان و بی صدا
* دارای قابلیت نصب سیستم حرکت الکترونیکی
* طراحی قطعات بدون آن که فضای داخلی کابینت را اشغال نماید.
* دارای پایداری بالا


جک اونتوس HK

جک اونتوس HK یکی نوع جک کابینت با سیستم انعطاف پذیر می باشد که برای کابینت هایی که دارای محدودیت ارتفاع هستند به کار برده می شود. جک اونتوس HK یک جک کابینت با سیستم بالا بر قائم می باشد که بر روی کابینت بالای یخچالف درب آبچکان و... مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل جک اونتوس اچ کی با تکنولوژی tip_on یعنی همان سیستم پشتیبانی مکنانیکی در دسترس می باشد. 


جک اونتوس HS

جک اوتوس HS یک سیستم بالابر مخصوص کابینت های تک درب با ابعاد بزرگ می باشد. جک اونتوس HS دارای  ویژگی های بی نظیری است که مخصوص کابینت های دیواری طراحی شده است. جک اونتوس اچ اس قابلیت نصب بر روی چوب، MDF و زوار آلومینیومی است. همچنین از این مدل جک اونتوس HS می توانید بر روی کابینت هایی با تاج بلند نیز استفاده نمایید. در ادامه با مزایا و مشخصات جک کابینت Aventos HS آشنا خواهید شد.
کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟

مزایا و مشخصات جک کابینت Aventos HS

مزایای استفاده از جک کابینت Aventos HS به شرح زیر می باشد:
* مخصوص کابینت هایی به ارتفاع 35 تا 180 سانتی متر
* قابل استفاده بر روی چوب، MDF و زوار آلومینیومی
* دارای ابزار مخصوص نصب آسان جک
* دارای 9 مکانیزم مختلف و یک دسته اهرم


جک اونتوس HL

جک اونتوس HL عملکردی همانند جک کابینت اتوبوسی دارد که به صورت موازی با پیشانی کابینت درب را باز و بسته می کند. جک اونتوس HL مناسب برای کابینت های دیواری متوسط و نسبتا بزرگ می باشد و مخصوص کابینت های به ارتفاع 30 تا 58 سانتی متر طراحی شده است.

کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟ 

کاربرد ضربه گیر آرام بند

از جمله یکی از انواع یراق آلات کاربردی ضربه گیر آرام بند می باشد که در انواع مختلفی همچون ضربه گیر آرام بند پمپی، ضربه گیر آرام بند مدادی و ضربه گیر ساده تولید می گردد. با استفاده از ضربه گیر آرام بند دیگر نیاز نیست تا نگران بسته شدن ناگهانی درب کابینت باشید، حتی اگر از یک لولا بدون آرام بند استفاده کرده باشید می توانید به راحتی با نصب یک عدد ضربه گیر آرام بند به درب کابینت از ایجاد ضربه و صدای بلند هنگام بسته شدن درب کابینت جلوگیری نمایید. همانطور که می دانید ضربه گیر به دو صورت توکار و روکار قابل نصب می باشد.


ضربه گیر آرام بند پمپی

 ضربه گیر آرام بند پمپی یکی از انواع ضربه گیر قابل نصب در انواع درب کابینت می باشد که از شدت ضربه و آسیب به بدنه درب جلوگیری می کند. با نصب ضربه گیر آرام بند پمپی دیگر میاز نیست که نگران آرام بند نبودن لولاهای درب کابینت باشید. قیمت ضربه گیر ارام بند با توجه به برند و مدل نیز متفاوت می باشد.

کاربردی ترین یراق آلات کدام اند؟ 

قیمت ضربه گیر آرام بند

برای اطلاع از قیمت ضربه گیر آرام بند می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت ضربه گیر آرام بند با چوبینر تماس حاصل فرمایید.


دستگیره آنتیک و دستگیره تزیینی

دستگیره آنتیک و دستگیره تزیینی یکی دیگر از پرکاربردترین یراق قابل استفاده برای انواع جعبه های کوچک چوبی می باشد. انواع مختلفی از دستگیره آنتیک با شکل و رنگ متنوع طراحی شده است که به عنوان یک دستگیره تزیینی و در عین حال کاربردی بر روی درب انواع جعبه های کوچک مینیاتوری همچون جعبه جواهرات، جعبه های سنتی دکور و... مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید انواع مدل دستگیره آنتیک و دستگیره تزیینی را همراه با قیمت در وب سایت چوبینر choobiner.ir مشاهده کنید.


قیمت دستگیره آنتیک و دستگیره تزیینی

با توجه به تنوع مدل و رنگ موجود در دستگیره انتیک و دستگیره تزیینی قیمت ان نیز متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت دستگیره آنتیک و دستگیره تزیینی می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه کنید. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت دستگیره آنتیک با چوبینر تماس حاصل فرمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.