راه پرماجرایى را تا امروز پیموده ‏اید

سرگذشت پاسدارى در کشور ما، یک واقعیت شبیه به افسانه است و این واقعیت آن‏قدر برتر از سطح عادى زندگى مردممادی است که براى بشر امروز به ‏آسانى قابل باور نیست.
دوشنبه، 28 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
راه پرماجرایى را تا امروز پیموده ‏اید
شما عزیزان راه پُرماجرایى را تا امروز پیموده‏ اید. سرگذشت پاسدارى در کشور ما، یک واقعیت شبیه به افسانه است. اگر همین حالا قطعه ‏هاى متفرقى از زندگى پاسداران فداکار را در کتابى جمع و به زبان هاى دیگر ترجمه کنند، کسانى که در حال و هواى مسائل ایران و هشت سال جنگ تحمیلى و حوادث کردستان و این حجله‏ هاى شهادت و خانواده‏ هاى شهدا نبوده ‏اند، چنانچه این کتاب را بخوانند، به احتمال زیاد از هر ده نفر، هشت، نُه نفر خواهند گفت که این ها افسانه و مبالغه است؛ در حالى که افسانه نیست؛ واقعیت است؛ اما این واقعیت آن‏قدر برتر از سطح عادى زندگى مردم مادّى است که براى بشرِ امروز به ‏آسانى قابل باور نیست. این، سرگذشت پاسدارى و سرگذشت پاسداران انقلاب و سرگذشت سپاه است.

سخنرانى در دیدار با فرماندهان و جمعى از اعضاى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و کمیته‏ ى انقلاب اسلامى، مسؤولان دفاتر نمایندگى ولى‏ فقیه در سپاه و خانواده‏ هاى معظم شهدا، در سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار
1370/11/18


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.