۱۲ دلیل برای لبخند زدن

در این مطلب به ۱۲ دلیل که باعث میشه بیشتر بخندین اشاره شده است.
يکشنبه، 10 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
۱۲ دلیل برای لبخند زدن
لبخند، زبان مشترک تمام آدم های دنیاست، حتی بین افرادی از نقاط مختلف دنیا که زبان هم رو متوجه نمیشن. حتی آدم هایی که در قبیله های گینه نو زندگی میکنن و بهشون آدم خواری هم نسبت داده میشه، همون برداشتی رو از لبخند زدن دارن که ما داریم. اما این لبخند زدن، علاوه بر نشون دادن احساسات و عواطف مثبت، فایده های زیادی داره.

لبخند، زبان مشترک تمام آدم های دنیاست، حتی بین افرادی از نقاط مختلف دنیا که زبان هم رو متوجه نمیشن. حتی آدم هایی که در قبیله های گینه نو زندگی میکنن و بهشون آدم خواری هم نسبت داده میشه، همون برداشتی رو از لبخند زدن دارن که ما داریم. اما این لبخند زدن، علاوه بر نشون دادن احساسات و عواطف مثبت، فایده های زیادی داره. امروز براتون دلایلی رو یادآوری می کنیم که باعث میشه بیشتر بخندین.

۱- هر لبخند میتونه به اندازه ی ۲۰۰۰ تا بسته شکلات خوشمزه روی مغز ما تاثیر بذاره و باعث شادی مون بشه. ولی در عوض نه کالری داره و نه چاق میکنه!

۲- باعث میشه تا شخصیت مثبت تری داشته باشین.

۳- کمک میکنه تا با اعتماد به نفس تر به نظر بیاین، مثلا لبخند در یک جلسه کاری میتونه حس خوبی رو در مورد شما در آدم های مقابلتون ایجاد کنه.

۴- لبخند مثل یک ضد درد طبیعی عمل میکنه و باعث میشه تا درد کمتری رو حس کنین.

۵- حتی تظاهر به داشتن یک حس هم میتونه رو داشتن اون حس تاثیر بذاره، پس با لبخند زدن هم شما میتونید حس خوب و شادی رو در خودتون به وجود بیارین.

۶- لبخند مسری هست و باعث انتقال حس خوب به دیگران هم میشه.

۷- به کاهش فشار خون کمک می کنه.

۸- وقتی لبخند میزنین فرد صمیمی تری به نظر میرسین که به ارتباط با دیگران علاقه داره. در نتیجه به پیشرفت روابط اجتماعی هم کمک میکنه.

۹- باعث میشه میزان هورمون های استرس کاهش پیدا کنه.

۱۰- میتونه باعث زیبایی شما هم بشه، چون وقتی لبخند میزنین به نظر بقیه زیباتر و جذاب تر هستین.

۱۱- کمک میکنه تا آدم های دیگه نسبت به شما ذهنیت مثبتی پیدا کنن. مثلا گفته میشه استادها و معلم ها دانشجویانی که لبخند میزنن رو بهتر یادشون میمونه.

۱۲- باعث میشه تا موفق تر باشین، در واقع گفته میشه، اون هایی که لبخند میزنن در درس و کارشون هم عملکرد بهتری دارن.


منبع: سایت رنگی رنگی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.