با چه خانمهايي ازدواج نکنيم ؟

اين دست از خانمها تصور مي کنند که تمام ناخوشي هاي زندگي از مردها نشأت مي گيرد . آنها تصور مي کنند که وجود خانمها ، فرشته وار است و مي توانند تمام دنيا را عوض کنند ، البته فقط در صورتي که معضل « مردسالاري » از جلوي پاي آنها برداشته شود . رفتار اين مدل خانم ها با آقايون اصلاً مناسب و قابل قبول نمي باشد . بهتر است در هر شرايطي از آنها دوري کنيد .
يکشنبه، 26 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
با چه خانمهايي ازدواج نکنيم ؟
با چه خانمهايي ازدواج نکنيم ؟
با چه خانمهايي ازدواج نکنيم ؟

نويسنده :امير دانش زاده



در اين مقاله مي خواهيم شما را با خانم هايي آشنا کنيم که شايد در ظاهر مجذوب و ايده آل باشند اما به هيچ وجه ازدواج با آنان را به آقايان محترم پيشنهاد نمي کنيم .

خانم هاي فمينيست :

اين دست از خانمها تصور مي کنند که تمام ناخوشي هاي زندگي از مردها نشأت مي گيرد . آنها تصور مي کنند که وجود خانمها ، فرشته وار است و مي توانند تمام دنيا را عوض کنند ، البته فقط در صورتي که معضل « مردسالاري » از جلوي پاي آنها برداشته شود . رفتار اين مدل خانم ها با آقايون اصلاً مناسب و قابل قبول نمي باشد . بهتر است در هر شرايطي از آنها دوري کنيد .

خانم هاي پولکي :

خيلي ساده و راحت بگوييم آنها تنها به خاطر پول با شما ازدواج مي کنند و از آقايون انتظار دارند که تمام هزينه هاي غير ضروري زندگي آنها را برآورده سازند ، او هيچ چيز نيست جز يک انسان مادي . فکر مي کند که تمام وجودش از طلا درست شده است . او فقط به فکر برآورده کردن نيازهاي خودش است و براي ديگران هيچ اهميتي قائل نيست و بهتر است که حواس خود را جمع کنيد ، چرا که عده بسياري از دخترهاي جوان جزء اين گروه قرار
دارند .

خانمهاي رمانتيک :

اين نوع خانم ها زندگي خود را بر طبق فيلم هاي عاشقانه و کتاب هاي رمان سپري مي کنند و در عين حال در انتظار شاهزاده اي هستند که با اسب سفيدش از ميان آسمان به زمين فرود آيد و او را سوار بر اسب سفيدش کرده ، به جايي ببرد که هيچ مشکلي وجود نداشته باشد تا بتوانند به خوبي زندگي کنند .آنها دخترهايي هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هايشان نازپرورده بار آمده اند و چيزي از واقعيات زندگي نمي دانند . او انتظار دارد کسي تمام مدت از او مراقبت و نگهداري کند ، تا مبادا او خواب بدي ببيند و بترسد .

خانم هاي بدگمان :

اين خانم ها تمام خصوصيات منفي افراد رمانتيک را با خود به همراه دارند و هميشه جزء «زخم خوردگان » اجتماعند . افراد احساساتي که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند . ارتباط شما با اين افراد به جايي راه نمي برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراواني از خود نسبت به شما نشان مي دهند ، اماپس از چندي اثري از آن باقي نخواهد ماند . شما هميشه در رابطه ي خود با او سردرگم هستيد . تنها چيزي که تحويل شما مي دهد يک مشت معذرت خواهي بيهوده است . هيچ وقت به اندازه ي کافي براي شما زمان ندارد ؛ پس بهتر است با چنين زني ازدواج نکنيد .

خانم هاي عصباني :

مثل خانم هاي فمينيست خانمهاي عصباني نيز دل خوشي از مردها ندارند . آنها به مردها اهانت مي کنند و مي توانند بدي ها و خطاهاي تمام مردان را به سادگي به خاطر بياورند . براي خانم عصباني چيزي به عنوان « مرد خوب » وجود ندارد .خون آنها از دست مردها به جوش مي آيد و در هر لحظه مي توانند مانند يک کوه آتشفشان منفجر شوند . ازدواج با اين نوع خانم ها مساوي است با ورود به تراژدي و داد و فرياد ، پس بهتر است عقب بايستيد !

خانم هاي نامطمئن :

در نگاه اول چنين خانم هايي خيلي خوب جلوه مي کنند ؛ با شما به مهرباني رفتار مي کنند و خوش مشرب هستند . اما چيزي نمي گذرد که ترس هاي دروني آنها پديدار مي شود . روزي چند مرتبه به شما تلفن مي زند .او مي خواهد مطمئن شود که به اندازه کافي جذاب و پذيرفتني است ؛ او محتاج و نيازمند است و همواره با اين ترس زندگي مي کند که مبادا در نظر همسرش مثبت نباشد .

خانم هاي مغرور :

اخلاق اين خانم ها واقعاً عجيب و غريب است . آنها افراد نامطبوعي هستند که به ديگران با چشم حقارت نگاه مي کنند و فقط به خودشان اهميت مي دهند و اصلاً مهم نيست که قلب ديگران را بشکنند و آنها را آزرده خاطر سازند . او مي خواهد که هميشه مرکز توجه قرار گيرد و هر کاري که مي خواهد ، انجام دهد و هر کجا که مي خواهد ، برود . او خودخواه و خود محور است . شيفته خودش مي باشد و به عنوان « دختر کوچولوي بابايي » بزرگ شده و انتظار همان توجهات را از شما دارد . بيشتر آنها به فکرپول و مال و منال نيز هستند . درست مثل خانم هاي پولکي . آنها معمولاً خوش قيافه و خوش لباس هستند و به راحتي با اخمي که در چهره دارند قابل شناسايي مي باشند . لذا بايد تا آنجا که مي توانيد خود را از آنها دور نگاه داريد .

خانم هاي قدرت طلب :

آنها انسان هايي هستند که مي خواهند قدرت کنترل تمام امور زندگي شما را به دست گيرند . آنها به شما مي گويند چه لباسي بپوشيد ، کجا برويد ، با چه کسي صحبت کنيد و خلاصه همه چيز ... و اگر بخواهيد در مقابل عقايد آنها از خود مقاومت نشان دهيد ، اخم هايشان در هم فرو مي رود و چاره ديگري جز سر فرود آوردن در مقابل خواست هايشان را برايتان باقي نخواهند گذاشت .

ما به شما اخطار داديم !

اينها بدترين نمونه ها بودند . مطمئناً خانم هاي خوبي هم هستند . اما بهتر است که هميشه مراقب خانم هايي که در ليست بالا به شما معرفي کرديم
باشيد.
منبع:مجله راه موفقيت شماره 13




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.