کالایی که می‌توانید از استانبول بخرید

اکثر محصولات ترکیه در کشور های دیگر یافت می شود، به دلیل پیوند فرهنگی برخی از کشورها با هم در طول تاریخ جنس های مشابه به آن ها را در کشور های مختلف جستجو کنید.
چهارشنبه، 27 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
کالایی که می‌توانید از استانبول بخرید

کاشی های نقاشی شده ایزینک

گردشگرانی که از مسجد امپریالیستی اطراف ترکیه بازدید کردند رنگ های قرمز و فیروزه های زیبا از کاشی معروف ایزنیک را دیده اند، این کاشی ها در طول امپراطوری عثمانی رونق فراوانی داشتند اما سنت این هنر دستس زیبا بر روی کاشی و سرامیک ادامه دارد. مسافران تور استانبول این کاشی ها را می توانند در بازار بزرگ استانبول پیدا کنند.
 
کالایی که می‌توانید از استانبول بخرید


باقلوا بیک اغلو

این باقلوا دسری است که در بیشتر کشورهای خاورمیانه محبوبیت دارد، از این رو می توانید آن ها را در سایر کشور ها به غیر از ترکیه تهیه کنید، این باقلوا با پسته گازینتیپ و کره تصفیه شده تهیه می شود و فقط در قسمت آسیایی استانبول می توانید آن را پیدا کنید.
 
کالایی که می‌توانید از استانبول بخرید


منسوجات تولو

ترکیه تنها کشوری است که دارای محصولات تولو است و به منسوجات زیبا معروف است مغازه های شگفت انگیز با تعدادی از کالاهایی فوق العاده و رنگا رنگ است که تنها در ترکیه وجود دارد.

از رو تختی با پارچه های رنگی رنگی گلدار گرفته تا کیمونوهای نرم و زیبا را در این محل می توانید خریدای کنید. فروشگاه تولوی استانبول بهشت افرادی است که به دکورهای رنگی علاقه مند هستند، علاقه مندان تور ترکیه می توانند از این فروشگاه ها خرید کنند.
 

قهوه ترک نوری توپلار

قهوه ترکیه یک محصول دیگر است که در بسیاری از کشورهای دیگر یافت می شود، در این صورت در نزدیکی بازار بزرگ استانبول که شما می توانید قهوه ترک نوری توپار را خریداری کنید این قهوه از سال 1890 تهیه می شود که طعم آن بسیار بی نظیر است.
 

 وسایل جانبی عبدالله حمام

حمام ترکی در سراسر دنیا فراگیر شده است و محصولاتی مانند حوله حمام نازک پشتمال یا صابون مخصوص روغن زیتون را همه جا می توانید پیدا کنید با این حساب تنها در بازار بزرگ استانبول تنه محصولات طبیعی حمام از جمله حوله دست بافت از ترکیب ابریشم خام، پارچه کتان و صابون های طبیعی دست ساز قابل تهیه هستند.

کالایی که می‌توانید از استانبول بخرید
 

فرش های کلاسیک اتنیکون و دوکو

ترکیه از جمله کشورهای جهان است که فرش هایش بسیار معروف است که می توانید برخی از بهترین نمونه های فرش را در ترکیه پیدا کنید. در این فروشگاه ها هم طرح های سنتی وجود دارد و هم مدرن که سالهاست به کشورهای جهان مرغوب ترین و با کیفیت ترین فرش های ترکیه را صادر می کنند و علاقه مندان به فرش و مسافران تور آنتالیا می توانند در سفر خود فرش های مورد علاقه خود را تهیه کنند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.