مهاجرت به دبی از طریق کار

امروزه به دلایل مختلف افراد تصمیم می گیرند تا از شهر و دیار خود فاصله گرفته و برای کار به کشور های دیگر مهاجرت کنند. مهاجرت به دبی برای کار یکی از گزینه های ایده آل برای بسیاری از افراد در سر تا سر جهان است. یکی از دلایلی که افراد زیادی تمایل دارند تا برای کار به دبی بروند، نیاز این کشور به نیروی کار انسانی می باشد.
پنجشنبه، 28 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
مهاجرت به دبی از طریق کار
پیشرفت های روزافزون دبی در تمامی زمینه ها سبب شده تا نیاز آن به نیروی کار انسانی افزایش یابد و از طرفی همین پیشرفت ها و میزان بالای حقوق و درآمد موجب شده تا گزینه ی بسیار مناسبی برای مهاجرت باشد.

اگر چه که میان دبی و ایران تفاوت های زیادی به لحاظ آب و هوا، زبان، آداب و رسوم و مذهب وجود دارد اما معمولا افرادی که تصمیم به مهاجرت کاری برای دبی می گیرند، می توانند با استفاده از خدمات مشاوره مهاجرت تلفنی تمامی سوالات و ابهامات خود را در این خصوص برطرف کرده و یک مهاجرت ایمن را تجربه نمایند.
 

مهاجرت پرستاران به دبی

شغل پرستاری یکی از مشاغل پرطرفدار در هر جامعه ای است که امروزه به دلیل تقاضای بالای آن و تقریبا تکمیل ظرفیت های کاری آن در بسیاری از کشور ها، افراد تمایل دارند تا به دیگر کشور ها مهاجرت کرده و با این شغل و حرفه در آن جا مشغول به کار شوند.

کشور های مختلف نیز معمولا از نیروی کار پرستار استقبال کرده و این نیرو ها را از هر کشوری تحت دارا بودن شرایطی پذیرش می کنند. دبی نیز یکی از کشور هایی است که این روز ها به دلیل نزدیکی و شرایط آسان تر در مقایسه با کشور های اروپائی، اقدام به استخدام پرستار نموده است.

استخدام پرستار در دبی مراحلی دارد که از Job offer یا در واقع یک پیشنهاد کاری شروع شده و با دریافت ویزای اقامت پایان می پذیرد و پس از آن شما می توانید به راحتی به عنوان یک پرستار در دبی مشغول به فعالیت شوید. البته شایان ذکر است که برای استخدام شدن به عنوان پرستار در دبی، شما بایستی علاوه بر آشنایی زبان عربی، یکی از انواع مدارک زبان انگلیسی را نیز دارا باشید.

مهاجرت به دبی از طریق کار
 

مهاجرت پزشکان به دبی

پزشکی نیز که یکی دیگر از مشاغل و حرفه های بسیار پرطرفدار در ایران و سایر کشور ها می باشد، امروزه به دلیل تعداد بالای تقاضای ورود به این رشته و ورود افراد زیادی در این حوزه به بازار کار، تقریبا اشباع شده است. به دلیل اشباع جایگاه های کاری و یا به دلایل مختلف دیگری همچون درآمد بیشتر، افراد تصمیم می گیرند تا مهاجرت کرده و در کشور های دیگر به عنوان پزشک مشغول به کار شوند.

حال سوالی که مطرح می شود آن است که شرایط کار پزشکان ایرانی در دبی به چه صورت است و یا به عبارت دیگر پزشکان برای مهاجرت کاری به دبی بایستی چه شرایطی را دارا باشند؟

یکی از اولین شرایطی که پزشکان برای کار در دبی بایستی مد نظر قرار دهند، تطبیق مدرک تخصصی خود با استاندارد های این کشور می باشد. در واقع پزشکان برای کار در دبی ابتدا باید مدرک تحصیلی خود را به اداره بهداشت دبی ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم، در صورت تایید، مابقی مراحل از جمله دریافت کارت بهداشت، دریافت ویزای کاری و در نهایت دریافت ویزای اقامت را نیز طی نمایند.

پس از گذراندن مراحل ذکر شده، پزشکان می توانند به آسانی و به عنوان نیروی کار پزشک در دبی مشغول به فعالیت و طبابت شوند.
 

شرایط کار دندانپزشکی در دبی

یکی دیگر از تخصص های مورد نیاز در دبی، دندانپزشکی می باشد که ورود و استخدام دندانپزشک در دبی نیز همچون سایر رشته های پزشکی می باشد. در واقع دندانپزشکان برای ورود به بازار کار دبی بایستی ابتدا از شرایط کار دندانپزشکی در دبی اطلاع پیدا کرده و سپس در صورت دارا بودن این شرایط، برای دریافت ویزای کاری و اقامت در این کشور اقدام نمایند.

اگر چه که معمولا روند دریافت ویزا و اقامت در دبی برای ملیت های آمریکایی و اروپایی آسان تر از دیگر اتباع می باشد اما ایرانیان نیز در صورت تمایل به کار در دبی، می توانند ابتدا مدرک تحصیلی دندانپزشکی خود را به DHA تسلیم نموده و در صورت تائید صلاحیت و مدرک تحصیلی توسط ایشان، مابقی مراحل را طی نمایند.

لازم به ذکر است که برای کار دندانپزشکی در کشور دبی همچون سایر کشور ها، شما ابتدا بایستی به لحاظ سلامتی بررسی شوید و در صورت عدم دارا بودن بیماری های عفونی، کارت سلامت را دریافت کرده و آن را در اختیار داشته باشید. همچنین شما بایستی پیش از ورود به دبی، شغل و کار مورد نظر خود را از طریق اینترنت و سایت های مرتبط با این حوزه پیدا کرده و سپس در صورت دارا بودن یک قرارداد کاری، می توانید برای دریافت ویزا و کار در این کشور اقدام نمایید.
 

شرایط کار کارگران ساختمانی در دبی

حتما شما هم دبی را با ساختمان ها، برج ها و آسمان خراش های متعددی می شناسید که مسیر بهبود را به سرعت طی کرده است و امروزه بیش از هر زمان دیگری به عنوان یک کشور عربی پیشرفته شناخته می شود. دبی که در چند سال اخیر با سرعت باور نکردنی پیشرفت کرده و همه روزه در حال ساخت و ساز ساختمان ها و برج های جدید است، بدون شک نیاز زیادی به کارگران ساختمانی دارد.

اگر چه که شرایط کار کارگران ساختمانی در دبی امروزه صرفا به تخصص شما در این حوزه محدود نمی شود و بایستی به زبان عربی و انگلیسی نیز مسلط باشید اما به طور کلی کارگران ساختمانی در این کشور از حقوق و مزایای زیادی برخوردارند و وضعیت اقتصادی مناسبی دارند.

لازم به ذکر است که برای کار به عنوان کارگر ساختمانی در دبی شما ابتدا بایستی پیشنهاد کاری از سمت یک شرکت معتبر ساختمانی داشته باشید تا بتوانید ویزای کاری دبی را دریافت نمایید. در واقع شما ابتدا باید یک کارفرما یا یک شرکت ساختمانی معتبر را از طرق مختلف پیدا کنید تا کارفرما برای دریافت ویزای کاری شما اقدام نماید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.