اکران هاي 87 (31)- سه زن

بازيگران: نيکي کريمي، پگاه آهنگراني، رضا کيانيان، آتيلا پسياني، بابک حميديان، صابر ابر، مريم بوباني، مهران رجبي، نازينن احمدي؛ شاهرخ فروتنيان، ستاره پسياني، احمد ياوري شاد، احمد ساعتچيان، مهرداد ضيايي، نسيم اميرخسرو، شهرزاد کمال زاده محصول بامداد فيلم
سه‌شنبه، 12 آبان 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اکران هاي 87 (31)- سه زن
اکران هاي 87 (31)- سه زن
اکران هاي 87 (31)- سه زن






تهيه کننده و کارگردان: منيژه حکمت
فيلم نامه: نغمه ثميني
مشاوران فيلم نامه: داريوش عياري، منيژه حکمت، مصطفي خرقه پوش
مدير فيلمبرداري: داريوش عياري
تدوين: مصطفي خرقه پوش
موسيقي: حيدر ساجدي
طراح صحنه: سعيد آهنگراني
طراح لباس: ژيلامهرجويي
صدابردار: پرويز آبنا، فرزام منطقي
طراح چهره پردازي: مهري شيرازي
بازيگران: نيکي کريمي، پگاه آهنگراني، رضا کيانيان، آتيلا پسياني، بابک حميديان، صابر ابر، مريم بوباني، مهران رجبي، نازينن احمدي؛ شاهرخ فروتنيان، ستاره پسياني، احمد ياوري شاد، احمد ساعتچيان، مهرداد ضيايي، نسيم اميرخسرو، شهرزاد کمال زاده
محصول بامداد فيلم
94 دقيقه
دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: مصطفي احمدي. دستيار اول فيلمبردار: داريوش حکمت. دستيار دوم فيلمبردار: عليرضا قاضي. گروه کارگرداني: فؤاد چاومه، ايما استمراري. صداگذار: پرويز آبنار. عکاس: اميرعابدي.گروه فيلمبرداري: حسين سيادت، ميلاد حسيني، محمد قرازاني. دستيار صدا: محمد صالحي. اجراي چهره پردازي: افروز بوجاريا، سياوش گرجستاني. دستيار صحنه: حسن اخوي. مدير توليد: محمدرضا نجفي. دستيار توليد: جعفر عروجي. مجري نور: محمد داوطلب. مدير تدارکات: محمد شادکي. تيتراژ و تبليغات: ابراهيم حقيقي. سينه موبيل: داود نازنيني. فيلم پشت صحنه: شهاب حاجي مشهدي. امور دفتري: افروز شادکي. تدارکات: رضا تقدسي، احمد ياوري شاد، ايرج حقيقي. سرمايه گذاران: منيژه حکمت، جلال شمسيان، صديقه ضيايي.
شروع نمايش: از دهم مهر
سينماهاي نمايش دهنده: عصر جديد، ايران، آزادي، اريکه ايرانيان، جوان، مرکزي، آستارا، ملت.

خلاصه داستان:

داستان سه زن از سه نسل متفاوت که هر کدام براي رسيدن به آرامشي هر چند موقت به دنبال راهي مي گردند. مينو و مادربزرگ در شهر به دنبال پگاه جوان هستند که صبح زود از شهر بيرون زده. مينو به عنوان کارشناس فرش مي خواهد جلوي خروج فرشي قديمي را بگيرد و درگيري او با خريدار و فروشنده ي فرش باعث مي شود او براي لحظه اي از مادر پيرش غافل شود و همين کافي است تا مادر بزرگ که دچار فراموشي است گم شود. او نيز قصد دارد از شهر خارج شود. مينو به دنبال مادرش، برخي روابط قديمي اش را مرور مي کند و در جست و جوي پگاه، با افراد جديد آشنا مي شود و به شناخت تازه اي در دخترش مي رسد. پگاه هم در بيرون از شهر با يک جوان باستان شناس و مرمت کار آشنا مي شود اما ظاهراً در بين اين دو چيزي براي مرمت کردن وجود ندارد.
منبع:سالنامه فيلم - ش 18




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط
موارد بیشتر برای شما