بخوابيد و بخنديد تا لاغر شويد !

آيا براي لاغر شدن راه بهتر و در عين حال لذت بخش تري از خوابيدن سراغ داريد ؟ البته بايد گفت كه خواب كافي وعميق فقط يكي از راه هاي كمك به لاغر شدن افراد به شمار مي آيد اما در واقع ساده ترين راه است. باوجود اين، محققان تاكيد دارند كه مقصود از خواب كافي، خواب شبانه بين 7 تا 8 ساعت است و خوابيدن بيشتر يا كمتر از اين ميزان، مشكلات مخصوص خود را براي بدن ايجاد مي كند. كارشناسان مي
چهارشنبه، 13 آبان 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بخوابيد و بخنديد تا لاغر شويد !
بخوابيد و بخنديد تا لاغر شويد !
بخوابيد و بخنديد تا لاغر شويد !






آيا براي لاغر شدن راه بهتر و در عين حال لذت بخش تري از خوابيدن سراغ داريد ؟

البته بايد گفت كه خواب كافي وعميق فقط يكي از راه هاي كمك به لاغر شدن افراد به شمار مي آيد اما در واقع ساده ترين راه است. باوجود اين، محققان تاكيد دارند كه مقصود از خواب كافي، خواب شبانه بين 7 تا 8 ساعت است و خوابيدن بيشتر يا كمتر از اين ميزان، مشكلات مخصوص خود را براي بدن ايجاد مي كند. كارشناسان مي گويند يك خواب كافي سيستم ايمني بدن را تقويت كرده، حافظه را احيا مي كند و ضمن كنترل هورمون ها به جوان تر ماندن بدن كمك مي كند. اين در حالي است كه كم خوابي زمينه ابتلا به بسياري از بيماري ها از جمله فشار خون ، افسردگي و تغييرات متابوليك را فراهم مي كند كه مي تواند به بروز چاقي و ديابت در افراد بينجامد. در صورتي كه خواب مناسب با فعاليت بدني و تغذيه سالم همراه باشد ، بهترين نتيجه را براي لاغري به ارمغان مي آورد.

بخنديد تا لاغر شويد

اگر از انواع رژيم هاي لاغري به ستوه آمده ايد و ديگر ارهي براي لاغر شدن ذهنتان نمي رسد .
خنده درماني را هم امتحان كنيد.كارشناسان مي گويند يك ساعت خنديدن مي تواند 100 تا120 كالري انرژي را در بدن انسان بسوزاند. اين در حالي است كه ميزان انرژي مصرفي هر فرد در حال خنديدن تا 20 درصد افزايش پيدا مي كند. به گفته متخصصان مقدار انرژي كه به هنگام يك ساعت خنده مصرف مي شود معادل انرژي مصرفي در هنگام 40 دقيقه جارو كشيدن، 15 تا20 دقيقه پياده روي يا 18 تا 27 دقيقه وزنه برداري است. در واقع خنده از ته دل كه به قهقه زدن معروف است موجب مي شود كه انسان هواي بيشتري تنفس كند و به اين ترتيب، اكسيژن بيشتري وارد ريه ها شود . خنديدن موجب بالا و پايين رفتن سينه و جمع شدن عضلات شكم مي شود و مي توان آنرا به يك فعاليت ورزشي تشبيه كرد.
ارسال مقاله توسط عضو محترم سایت با نام کاربری : danial




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.