آشنایی با نرم افزار ست

ست محصول جدید شرکت سیمرغ تجارت است که امکان پراخت عوارض آزادراه، انتقال، دریافت و پرداخت پول را از طریق اپلیکیشن موبایل فراهم آورده است. افرادی که قصد تردد در آزادراه‌ها را دارند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن «سِت» نسبت به استعلام بدهی عوارضی خودرو و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌های یادشده اقدام کنند.
سه‌شنبه، 7 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار ست

معرفی اپلیکیشن ست

بانک تجارت در این حوزه پیشرو بوده و موفق شده است که این مشکل را آسان سازد. به این شکل که به راحتی می توان از طریق درگاه های الکترونیکی، عوارض آزاد راه ها را پرداخت نمایند.

در این راستا؛ یک اپلیکیشن کارآمد و مفید امکان پرداخت را میسر کرده است. زین پس به کمک این اپ که اپلیکیشن ست نام دارد، می توانید بدون توقف هزینه ی عوارضی را پرداخت کنید و صف های طولانی را پشت سر بگذارید.

اپلیکیشن ست مختص بانک تجارت است و این قابلیت را دارد که بتوانید عوارض آزاد راه ها را از طریق آن و به راحتی پرداخت نمایید.

برای استفاده از این امکانات تنها کافی است اپلیکیشن ست را در گوشی خود نصب کنید و وارد بخش آزاد راه شوید. در این بخش می توانید اطلاعات خودرو خود را با کلیک بر گزینه افزودن خودرو، ثبت نمایید.

وقتی که اطلاعات خودرو شما وارد شد و خودرو به خوبی توسط این برنامه شناسایی گشت، به راحتی می توانید بدون توقف و پرداخت عوارض به صورت نقدی؛ از عوارضی ها عبور نمایید.

در واقع یک بار ثبت نام کافی بوده و از آن پس از طریق عضویت در این اپ، پرداخت عوارض خود را انجام می دهید.

وقتی وارد قسمت عوارض آزاد راه می شوید قسمتی به اسم استعلام وجود دارد که با استفاده از آن، می توانید میزان عوارضی که باید پرداخت کنید را ملاحظه نموده و به راحتی پرداخت را انجام دهید.

در صورتی که کیف پول خود را در این برنامه شارژ کنید، به صورت خودکار عوارضی هایی که بر شما وارد هستند؛ از حسابتان کسر خواهد شد.

همچنین این برنامه قابلیت آن را دارد که پس از هر پرداخت گزارشی مبنی بر عوارض پرداخت شده به کاربر ارائه دهد.

جالب است بدانید که اپلیکیشن ست بانک تجارت، در حقیقت یک کیف پول همراه است که از طریق آن می توانید انتقال وجه انجام دهید.

پرداخت عوارضی آزاد راه ها یکی از امکانات کوچک آن است و شما در محیط این اپل به امکانات متعدد دیگری نیز دسترسی خواهید داشت.

از جمله آن ها؛ ارسال مبلغ بدون کارمز، پرداخت و دریافت از طریق NFC هستند. این اپلیکیشن برای پلتفرم اندروید در دسترس است و می توانید برای دانلود آن اقدام نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.