معرفی برنامه ضبط مکالمات تلفنی Easy Call Recorder

ضبط مکالمات تلفنی چیزی نیست که همیشه و همه وقت به آن احتیاج داشته باشید. اما هنگام نیاز، انتخاب اپلیکیشن درست از میان صدها اپ موجود اهمیت پیدا می‌کند. تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی استور وجود دارند که همگی خدمات یکسانی ارائه می‌دهند اما با بررسی دقیق‌تر متوجه مشکلات ریز و درشتی در آن‌ها می‌شوید.
پنجشنبه، 9 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی برنامه ضبط مکالمات تلفنی Easy Call Recorder

معرفی اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی

اپلیکیشن easy call recorder برنامه ای تازه کار است که تا به امروز موفق شده نظرات افراد زیادی را به خود جلب کند.

این برنامه ارزش دانلود و نصب کردن را دارد، چرا که عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است. با نصب این برنامه، تمامی مکالمات تلفنی به صورت خودکار ثبت و ضبط می شوند و نیازی به دخالت مداوم کاربر نخواهد بود.

کیفیت صدا در این برنامه به صورت قابل قبولی ضبط می شود و هیچ محدودیتی در تعداد ضبط تماس ها وجود ندارد؛ البته در صورتی که گوشی شما از حافظه مورد نیاز برخوردار باشد. لازم به ذکر است که ضبط مکالمات حافظه چندانی را اشغال نمی کنند، بنابراین احتمال نیاز به حافظه بیشتر کم است.

تمامی مکالمات با اسم تماس گیرنده در گوشی شما ذخیره شده و مراجعات بعدی به آن ها کاملا ساده خواهد بود. البته لازم به ذکر است که برخی از مکالمات به نام شخص ناشناس ذخیره می شوند، حال اگر این اتفاق برای شما افتاد می توانید از داخل برنامه easy call recorder نام تماس گیرنده را ذخیره کنید.

جالب است بدانید که هر مکالمه ضبط شده را می توانید به کلیک بر گزینه share به اشتراک بگذارید و یا یادداشتی برای آن اضافه کرده و به عنوان توضیحات بنویسید. خبرنگاران از این قابلیت می توانند به وفور استفاده نمایند.

در صورتی که این برنامه در گوشی شما فعال باشد، تمامی مکالمات تلفنی را ضبط می کند، ولی اگر می خواهید تماس های شما با برخی از دوستانتان ضبط نشود، می توانید از گزینه ی ignore list استفاده نمایید و لیست تماس گیرنده ها را برای ضبط محدود سازید.

لازم به ذکر است که این برنامه در اندروید ۹ ممکن است با مشکلاتی رو به رو شود که با تحقیقات و برخی تست ها مشخص شده است که مشکل از اپلیکیشن فوق نیست و به تنظیمات خود اندروید 9.0 بازمی گردد.

این مساله از آن جاست که در اندروید ۹ نام تماس گیرنده ضبط نمی شود و یا برای ضبط می بایست اسپیکرها فعال باشند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.