معرفی گوشی های هواوی دارای اندرویدQ

چندی پیش گوگل اعلام کرد که تعدادی از همکاری‌های خود با هوآوی را به حالت تعلیق درخواهد آورد که این شامل ممنوعیت استفاده از سرویس‌های گوگل و پلی استور پس از مهلت سه ماه آمریکا به شرکت‌های آمریکایی است. پس از یک ماه از اعلام عدم همکاری، هوآوی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که به ارائه آپدیت‌های امنیتی و سیستم عامل (از جمله اندروید Q) برای گوشی‌های فعلی خود ادامه خواهد داد. در کنار گوشی‌های هوشمند هوآوی، یک سری از محصولات آنر نیز انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی را دریافت کنند.
جمعه، 10 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی گوشی های هواوی دارای اندرویدQ

گوشی های موبایل هواوی دارای اندروید Q

مسئله ی مهم این است که هواوی و آنر دسترسی به کد آنلاک بوت لودر دستگاه ها را بسته اند و بدین ترتیب رام های شخصی سازی شده، پشتیبانی نمی شوند.

با این حساب اضافه شدن اندروید Q می تواند دریچه ای بزرگ برای امیدواری کاربران این شرکت باشد.

در وب سایت اصلی شرکت هواوی، ذکر شده است که دستگاه های محبوب ما همچون P30 موفق به دریافت آخرین نسخه اندورید می شود، بدین معنی که کاربران همچنان می توانند اپلیکیشن های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ را در دسترس داشته باشند.

این شرکت ماه ها است که برای به روز رسانی دستگاه ها با شرکت های دیگر در ارتباط است. ۱۷ دستگاه برای آماده سازی تکنیکی و تست های لازمه در دست تکنسین ها می باشند.

خبر خوب دیگر این است که گوشی هواوی مدل میت ۲۰ پرو مجوز دریافت اندروید Q را دارد، البته پس از آن که گوگل آن را منتشر سازد.
 
گوشی های هواوی دارای اندروید Q
میت ۲۰

میت RS 20 پورشه دیزاین

پی 30

پی 30 پرو

میت 20 پرو

پی اسمارت 2019

پی 30 لایت

پی اسمارت پلاس2019

میت 20 ایکس

پی اسمارتZ

میت 20ایکس 5G

میت 10 پرو

پی 20

پی 20 پرو

میت ۱۰

میت 20 لایت

میت 10 پورشه دیزاین

یکی از مهم ترین نگرانی های کاربران این بود که نتوانند برنامه های پر طرفدار همچون واتساپ، فیسبوک، اینستاگرام را در دسترس داشته باشند.

با اندروید Q شرکت هواوی موجب سلب این نگرانی شد. لازم به ذکر است که بیم آن می رود که گوگل تحت تاثیر تحریم های هواوی، همکاری لازم را به عمل نیاورده و برای اضافه شدن اندروید Q به گوشی های هواوی، سنگ اندازی کند.

در این صورت پیش بینی می شود که این اندروید، در قالب سیستم عامل هانگ منگ وارد دستگاه ها گردد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.