معرفی سایت های برتر برای دانلود اندروید

سیستم عامل اندروید به یکی از محبوبت ترین پلتفرم ها تبدیل شده است. این سیستم عامل دارای استفاده گسترده ای در سراسر جهان میباشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. بیشتر افراد فکر میکنند که اندروید مارکت تنها مکانی است که میتوان نرم افزار و بازی های مربوط به گوشی های اندرویدی را بر روی آنها نصب کرد. ولی سایت های متعدد دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر داشتن قابلیت هایی مثل دانلود نرم افزار و بازی حتی بررسی های مربوط به برنامه ها را در اختیار کاربران قرار میدهند. در ادامه برخی از این سایت ها را معرفی میکنیم.
يکشنبه، 12 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی سایت های برتر برای دانلود اندروید

اهمیت انتخاب بهترین سایت دانلود اندروید

هنگامی که یک اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود می کنید، در واقع در حال دانلود و اجرای یک فایل APK در پیش زمینه هستید، اما به خود فایل APK هیچ گونه دسترسی ندارید.

از آن جایی که فایل های APK اپلیکیشن ها را بر روی سیستم شما نصب می کنند، می توانند یک تهدید جدی امنیتی به حساب بیایند.

اگر فردی اهداف شوم داشته باشد، می تواند فایل APK را پیش از این که آن را نصب کنید، دستکاری کرده، و سپس از آن به عنوان یک تروجان برای نصب و اجرای بد افزارها استفاده کند.

به همین خاطر باید از امن و قابل اعتماد بودن سایتی که از آن استفاده می کنید، اطمینان حاصل نمایید.
 

بهترین سایت های دانلود اندروید

 
APKMirror
APKMirror یکی از بهترین و معروف ترین سایت های دانلود اندروید است.

صاحبان و سازندگان این سایت، تیم مسئول سایت Android Ploice هستند که معروف ترین سایت اخبار اندروید است، و این موضوع به شما اطمینان می دهد که سایت امن می باشد.
 

از لحاظ امنیتی، این سایت قوانین قدرتمندی دارد.پیش از انتشار فایل، کارمندان تمامی فایل های APK آپلود شده بر روی سایت را تایید می کنند.


این سایت، امضاهای رمز نگاری شده در نسخه های جدید اپلیکیشن را با نسخه قدیمی تطبیق می دهند (تا مطمئن شوند که یک سازنده آن ها را امضا کرده است).

اپلیکیشن های جدید با دیگر اپلیکیشن های سازنده تطبیق داده می شوند تا قانونی بودن آن ها تایید شود.

در نهایت، اگر APKMirror نتوان اعتبار یک فایل را تایید کند، آن را منتشر نخواهد کرد. به همین خاطر در این سایت نمی توانید اپلیکیشن های جاسوسی یا APK های اصلاح شده را بیابید.

برای هر اپلیکیشن می توانید نسخه های قدیمی تر آن را ببینید، اطلاعات مختلفی که درباره آن برنامه در گوگل پلی موجود است را مشاهده کنید، و به لیستی از اپلیکیشن های مرتبط دسترسی داشته باشید.
 
APKPure
بزرگ ترین سایتی که توانایی رقابت با APKMirror را دارد، APKPure است. هر دوی این سایت های تقریبا در یک زمان آغاز به کار کرده اند.

این سایت نیز اقدامات امنیتی دقیقی دارد که از امن و بدون ویروس بودن فایل های APK اطمینان حاصل می کنند.

APKPure پیش از منتشر کردن اپلیکیشن ها، قانونی بودن آن ها را با استفاده از SHA1 بررسی می کند، تا مطمئن شود که مجوز ها امن هستند.

همچنین امضاهای رمز نگاری شده یک اپلیکیشن باید با نسخه های پیشین آن هم خوانی داشته باشد، و اپلیکیشن های جدید نیز با اپلیکیشن های قبلی از همان سازنده سنجیده می شوند.

در این سایت نیز اگر در مورد امنیت یا اصالت یک اپلیکیشن شکی وجود داشته باشد، سایت آن را منتشر نخواهد کرد.

هیچ فایل اصلاح شده APK در این سایت وجود ندارد. همچنین اگر به هر دلیلی بخواهید نسخه قبلی یک برنامه را داشته باشید، می توانید آن را نیز از سایت APKPure دانلود کنید.
 
APK Store از بهترین سایت های دانلود اندروید
با وجود دو سایتی که پیشتر معرفی کردیم، دیگر نیازی ندارید به سراغ دیگر سایت ها بروید. اما محض احتیاط، به صورت خلاصه شما را با سه سایت دیگر از بهترین سایت های دانلود اندروید آشنا خواهیم کرد.

اولین مورد، برنامه APK Store است که نام قبلی آن APK Downloader بوده است. تمامی APK های موجود در این سایت از گوگل پلی دریافت می شوند، به همین خاطر می توانید از امنیت آن ها مطمئن باشید.
 
Aptoide
Aptoide نیز یکی از بهترین سایت های دانلود اندروید است. این سایت بیش از 200 میلیون کاربر دارد و تا کنون بیش از 6 میلیارد دانلود از این سایت صورت گرفته است.

اما چرا این برنامه در ابتدای لیست بهترین سایت های دانلود اندروید قرار ندارد؟ به این دلیل که سایت به کاربران اجازه می دهد تا استور خودشان را داشته باشند، و به همین دلیل APK های اصلاح شده در این پلتفرم وجود دارند. این نرم افزار ها کاملا مشخص هستند، اما اگر توجه کافی نداشته باشید، ممکن است یکی از آن ها را به اشتباه دانلود کنید.
 
Yalp Store
Yalp Store برخلاف دیگر سایت هایی که معرفی کردیم، سایت نیست، بلکه یک برنامه است که باید از F-Droid دانلود کنید، که خود یکی از جایگزین های خوب برای گوگل پلی است.

هنگامی که این برنامه را در دستگاه اندرویدی خود نصب می کنید، می توانید از آن برای دانلود فایل های APK به صورت مستقیم از گوگل پلی استفاده کنید.

این به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران باشید که واسطه ها، پیش از نصب برنامه روی گوشی شما، آن را دست کاری کرده باشند.

اگر گوشی خود را روت کرده باشید، این برنامه در پیش زمینه برنامه ها را به صورت خودکار به روز رسانی خواهد کرد.

بهتر از همه این که با استفاده از این برنامه نیازی به ساخت حساب کاربری گوگل نخواهید داشت، و این موضوع برای افرادی که در ساخت حساب های کاربری محتاط هستند، بسیار خوشحال کننده و رضایت بخش است.
 
پیش از نصب فایل APK محتاط باشید
مهم نیست که فایل APK خود را از چه سایتی دانلود می کنید، در هر صورت باید احتیاط های لازم را انجام دهید.

سرویس هایی زیادی هستند که فایل های APK را برای وجود ویروس یا احتمال بد افزار بودن آن ها بررسی می کنند، که می توانید از این سرویس ها بهره ببرید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.