رفع خطای اینستاگرامی couldn’t refresh feed

تعداد استفاده کنندگان از اینستاگرام روز به روز درحال افزایش است و همین امر باعث نمایان شدن خطاها و مشکلاتیست که برای کاربران این شبکه ی اجتماعی عظیم رخ میدهد . یکی از این خطاها مشکل در اتصال اینستاگرام با استفاده از اینترنت گوشی و یا وای فای میباشد که ما در این مطلب به رفع مشکل couldn’t refresh feed در اینستاگرام ( حل خطای بارگذاری عکس و فیلم ) خواهیم پرداخت .
دوشنبه، 20 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رفع خطای اینستاگرامی couldn’t refresh feed

خطای Couldn’t refresh feed در اینستاگرام

خطای Couldn’t refresh feed در اینستاگرام باعث می شود تا صفحه نمایش پست های اینستاگرام یا همان صفحه هوم، بروز رسانی نشده و اطلاعات جدیدی را به شما نمایش ندهد.

این مشکل معمولا در هنگامی رخ می دهد که ارتباط اینترنت شما ضعیف یا قطع شده باشد، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در نهایت به نمایش این خطا منجر شوند.

این خطا معمولا در همان ابتدا که اینستاگرام را باز می کنید، نمایش داده می شود و اگر صفحه را برای رفرش شدن پایین بکشید، دوباره نمایش داده می شود.

نمایش این خطا به این معنی است که هیچ پست جدیدی برای شما نمایش داده نمی شود و هر عملی که در پست های موجود انجام دهید، از قبیل لایک کردن یا کامنت گذاری، ذخیره نخواهد شد و تا زمانی که خطای مذکور را رفع نکنید، هیچ تغییری نمی توانید در حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید.

برای رفع خطای Couldn’t refresh feed در اینستاگرام راهکارهای مختلفی وجود دارد که ممکن است با استفاده از یکی از آن ها این مشکل برای شما نیز حل شود. ما در ادامه تعدادی از محتمل ترین عوامل بروز این خطا را معرفی کرده و به نحوه رفع آن نیز اشاره کرده ایم.
 
صحیح نبودن اتصال اینترنت
همانطور که اشاره شد، اولین و شایع ترین دلیلی که منجر به بروز خطای Couldn’t refresh feed در اینستاگرام می شود، مربوط به بحث اینترنت و اتصال به شبکه آن می شود.

اگر گوشی شما به اینترنت متصل نباشد و یا سرعت اینترنت کمی داشته باشید با این خطا مواجه خواهید و تا زمانی که از یک اتصال قوی و پر سرعت تر استفاده نکنید، ممکن است این مشکل رفع نشود.

علاوه بر این ممکن است دسترسی اینترنت از اینستاگرام گرفته شده باشد که برای بررسی این موضوع باید به بخش اپلیکیشن ها در تنظیمات گوشی رفته و پس از انتخاب اینستاگرام، دسترسی های برنامه را چک کنید. تمام شدن حجم اینترنت و یا رسیدن به سقف مجاز استفاده از اینترنت در گوشی نیز ممکن است دلیل دیگری برای قطع ارتباط اینستاگرام شما باشد.
 
وجود باگ های نرم افزاری
گاهی اوقات برخی از باگ های نرم افزاری باعث می شوند تا بخش بروز رسانی اینستاگرام نتواند به خوبی به وظیفه خود عمل کند و در نتیجه خطای Couldn’t refresh feed در اینستاگرام ظاهر شود.

در این شرایط بهترین راهکار، ری استارت گوشی می باشد. یک بار ری استارت می تواند درصد زیادی از این باگ های نرم افزاری را رفع کند و اتصال دوباره اینستاگرام را برای شما ایجاد کند. گاها گذاشتن گوشی روی حالت پرواز و خارج کردن آن از این حالت نیز می تواند راهگشا باشد.
 
آپدیت نبودن اینستاگرام
گاهی اوقات عدم بروز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام سبب می شود تا این برنامه با مشکلاتی روبرو شده و حتی خطای Couldn’t refresh feed را نیز نمایش دهد.

برای رفع این مشکلات پیشنهاد می شود اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید تا مشکلات نرم افزاری و باگ های داخل برنامه را رفع نمایید.
 
پر شدن کش و دیتای اینستاگرام
از دیگر دلایل بروز خطای Couldn’t refresh feed می تواند پر شدن حافظه کش و یا حافظه دیتای برنامه اینستاگرام باشد.

اگر این دو حافظه پر شوند و جایی برای ذخیره داده های جدید نداشته باشند، در نتیجه امکان بروز رسانی اطلاعات جدید در اینستاگرام فراهم نخواهد شد و خطای مذکور، رخ خواهد داد.

برای رفع این مشکل به بخش اپلیکیشن ها در تنظیمات گوشی رفته و پس از یافتن اینستاگرام، حافظه کش و دیتای آن را پاک کنید.
 
تنظیم نبودن ساعت گوشی
گاهی اوقات تنظیم نبودن ساعت گوشی ممکن است باعث بروز این خطا شود. اگر ساعت گوشی شما با تاریخ و ساعت برنامه اینستاگرام همگام نباشد، در نتیجه ممکن است در اتصال اشکالاتی رخ دهد که در نهایت بروز خطای Couldn’t refresh feed می تواند یکی از آن ها باشد.

برای این منظور تاریخ و ساعت گوشی خود را به درستی تنظیم کرده و منطقه زمانی آن را نیز روی تهران قرار دهید.
 
ارسال پست های نامناسب و خطا دار
گاهی اوقات ارسال پست ها یا کامنت های نا مناسب باعث می شود تا این خطا برای برخی از کاربران نمایش داده شود.

علاوه بر این ممکن است تصویر پروفایلی که به تازگی ایجاد کرده اید نیز باعث بروز این خطا شده باشد.

برای رفع این مشکل، بهتر است از طریق مرورگر و نسخه وب اینستاگرام متصل شده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

سپس کامنت ها، پست ها و یا تصویری را که پست کرده اید حذف کنید.
 
حذف و نصب دوباره برنامه
گاهی اوقات نیز ممکن است مشکل مربوط به نسخه اینستاگرامی باشد که از آن استفاده می کنید.

بروز رسانی های اینستاگرام ممکن است در گوشی شما پشتیبانی نشود و همین موضوع سبب شود تا خطاهای اینچنینی را در هنگام کار با اینستاگرام، مشاهده کنید.

برای این منظور بهتر است یک بار برنامه را حذف و دوباره نصب کنید و اگر همچنان مشکل پا برجا بود، یک نسخه قدیمی تر از اینستاگرام را روی تلفن همراه خود نصب کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما