آیا میتوان روی تصاویر در آیفون قفل گذاشت؟

شاید برای شما هم این موضوع زیاد پیش آمده باشد که نخواهید خدای ناکرده عکس‌ های خصوصی شما در دسترس افراد غریبه، قرار بگیرد و نگران این باشید که پوشه عکس هایتان را باز کنند،در این مقاله نحوه قفل کردن تصاویر آیفون آموزش داده میشود.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا میتوان روی تصاویر در آیفون قفل گذاشت؟

برنامه aPrivateVault

سیستم عامل iOS به طور پیش فرض فاقد قابلیتی برای پسورد گذاری و گذاشتن قفل روی برنامه ها یا گالری تصاویر است. علاوه بر این، اگر در اپ استور هم جستجویی داشته باشیم، برنامه های چندان معروفی را برای انجام این کار نمی توانیم بیابیم. در نتیجه نیاز است که برنامه ای را برای این کار شناسایی کرده و سپس آن را از اپ استور دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب نماییم.

ما در اینجا برنامه aPrivateVault را برای گذاشتن قفل روی تصاویر در آیفون معرفی می کنیم که برنامه ای مطلوب برای انجام این کار است.

اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید فایل های شخصی خود را اعم از عکس ها و فیلم های شخصیتان، قفل کرده و اجازه ندهید هر کس به راحتی بتواند به آن ها دسترسی پیدا کند، می توانید پس از نصب، آموزش نحوه کار با آن را در ادامه، مطالعه بفرمایید.
 

آموزش گذاشتن قفل روی تصاویر در آیفون

پس از این که برنامه aPrivateVault را دانلود نموده و روی آیفون یا آیپد خود نصب کردید، حال برنامه را اجرا کرده و سپس طبق دستورالعمل های زیر اقدام کنید.

پس از وارد شدن به برنامه، برنامه از شما می خواهد یک پسورد دلخواه برای ورود به برنامه انتخاب کنید.

پس از آن یک سوال امنیتی نیز از شما پرسیده خواهد شد تا در صورت فراموش کردن رمز عبور، با پاسخ دادن به آن سوال بتوانید به برنامه وارد شوید.

در مرحله بعدی، برای اضافه کردن عکس ها و تصاویر مورد نظرتان، گزینه Photos را انتخاب کرده و گزینه + را لمس کنید.

در مرحله بعدی باید یک آلبوم تصاویر ایجاد کرده و با استفاده از گزینه Import From Album عکس های مورد نظر خود را به این آلبوم اضافه کنید.

پس از انتخاب عکس های مورد نظر خود و اضافه کردن آن ها به برنامه، تمامی تصاویر انتخابی به این برنامه منتقل می شوند و اکنون شما می توانید این تصاویر را از گالری گوشی خود حذف نمایید.

با هر بار ورود به این برنامه، از شما خواسته می شود تا رمز خود را وارد کنید. پس از وارد کردن رمز می توانید به تصاویری که به این برنامه اضافه کرده اید، دسترسی پیدا کرده و همه آن ها را دوباره بازیابی کنید.

توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی، قصد دارید این برنامه را پاک کنید، باید قبل از آن تمامی عکس هایی را که به این برنامه اضافه کرده اید، از حالت قفل خارج کنید. در غیر این صورت تصاویر مورد نظر شما نیز همراه با برنامه پاک خواهند شد و یا در بهترین حالت به صورت رمز شده باقی خواهند ماند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.