اطلاعاتی درباره برنامه Notisave

برنامه Notisave یک برنامه کاربردی برای خواندن پیام ها در اپلیکیشن های مختلف است با این مزیت که وقتی پیم را خواندیم تیک دوم زده نمی شود. در مطلب زیر توضیحات بیشتری درباره کارکرد این برنامه داده شده است. با ما همراه باشید.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اطلاعاتی درباره برنامه Notisave

ویژگی های برنامه Notisave

همانطور که اشاره شد، این برنامه در حقیقت یک برنامه نوتیفیکیشن خوان است که با استفاده از آن می توان بدون اینکه نیاز باشد پیام های دریافتی را در محیط پیام رسان باز کرده و آن ها را اصطلاحا سین کنید، از متن کامل پیام ها آگاه شوید.

با استفاده از این برنامه می توانید تمامی پیام هایی را که از طریق پیام رسان های مختلف دریافت می کنید را بدون باز کردن بخوانید.

این برنامه قابلیتی برای ذخیره خودکار پیام های دریافتی در خود دارد و به این ترتیب می توان بدون نگرانی از این که ممکن است پیامی را نخوانده رها کرده باشید، به امور روزمره خود بپردازید.

با استفاده از برنامه Notisave تمامی نوتیفیکیشن های دریافتی از برنامه های پیام رسانی در یک نوار نوتیفیکیشن مجموع می شوند و به این ترتیب نوار نوتیفیکیشن های شما دیگر به شلوغی گذشته نخواهد بود.

در این برنامه هرگاه پیامی را دریافت کردید، می توانید روی نوتیفیکیشن آن پیام در برنامه Notisave لمس کرده و آن پیام را از طریق برنامه Notisave بخوانید.

هر پیامی که در این برنامه خوانده شود، بدون نمایش تیک دوم در پیام رسان اصلی است و به این ترتیب بدون اینکه فرستنده پیام از خوانده شدن پیام توسط شما آگاه شود، شما می توانید پیام های او را بخوانید و از محتوای آن آگاه شوید.
 
امکانات و ویژگی های اپلیکیشن Notisave
یکی از قابلیت های اختصاصی این برنامه، نمایش استاتوس های واتس اپ نیز می باشد.

بدین ترتیب بدون اینکه نیاز به باز کردن اپلیکیشن واتس اپ داشته باشید، می توانید تمامی استاتوس های مخاطبین خود در این برنامه را مشاهده کنید.

علاوه بر این، این برنامه قادر است نوتیفیکیشن های سایر برنامه ها را نیز همچون گوگل پلی و نوتیفیکیشن های خود اندروید را نیز در خود ذخیره کرده و در دسته ای جداگانه به کاربر نمایش دهد.

همچنین قابلیت رمزگذاری در برنامه سبب می شود تا تنها شما بتوانید به نوتیفیکیشن های برنامه دسترسی داشته باشید و دیگران بدون داشتن پسورد عبور، قادر به خواندن پیام های دریافتی شما نباشند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.