چگونگی ارسال استیکر در واتس اپ

نحوه ارسال استیکر در واتس اپ ممکن است سوالی باشد که برخی پاسخ آن را ندانند.استیکرها حالا یکی از قابلیت‌های اصلی واتس‌اپ هستند.طیف این استیکرها بسیار متنوع است و از این به بعد می‌توانید از ‌آنها در چت‌های گروهی و خصوصی خود استفاده کنید.
يکشنبه، 19 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی ارسال استیکر در واتس اپ

ارسال استیکر در واتس اپ

برای ارسال استیکر در واتس اپ، قبل از هر چیز نیاز است که ابتدا اپلیکیشن واتس اپ خود را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اپلیکیشن خود را بروز رسانی کنید، حال می توانید از امکان ارسال استیکر ها نیز استفاده کنید.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که واتس اپ به صورت تدریجی این بروز رسانی را در اپلیکیشن خود ارائه می کند و ممکن است در حال حاضر شما قادر به دریافت این بروز رسانی نباشید.

برای راهنمایی بیشتر باید بدانید که نسخه ای که در آن قابلیت ارسال استیکر وجود دارد با شماره 2.18.329 برای کاربران اندرویدی و با شماره 2.18.100 برای کاربران iOS ارائه شده است.

برای آگاهی از نسخه اپلیکیشن واتس اپ خود ابتدا اپلیکیشن واتس اپ را باز کرده و سپس به بخش تنظیمات آن مراجعه کنید و در بخش Help گزینه App Info را انتخاب کنید.

اگر نسخه اپلیکیشن شما با نسخه معرفی شده هماهنگ نبوده و آپدیتی هم برای آن در دسترس نمی باشد، به این معنی است که هنوز آپدیت جدید در اختیار شما قرار نگرفته و باید در روزهای آینده منتظر دریافت آن باشید.

اما اگر نسخه واتس اپ شما با نسخه معرفی شده هماهنگ باشد، برای ارسال استیکر در واتس اپ می توانید به یکی از چت های خود مراجعه کرده و روی گزینه ایموجی لمس کنید تا بخش ارسال ایموجی نمایش داده شود.

در بخش بعدی آیکون ارسال استیکر که به تازگی به برنامه اضافه شده است را انتخاب کرده و از طریق گزینه اضافه کردن، یکی از پک های استیکر مورد نظر خود را به واتس اپ اضافه کنید.

حال شما می توانید برای دوستان خود از پک ها و بسته های استیکر متنوعی که واتس اپ به تدریج در اختیار شما قرار می دهد، ارسال کنید.

تنها نکته ای که باید در این عمل در نظر داشته باشید این است که نسخه واتس اپ شما و کسی که برای او استیکر ارسال می کنید، با نسخه ذکر شده در بالا هماهنگ و یا از آن بالاتر باشد. در غیر اینصورت قادر به دریافت یا ارسال استیکر نخواهید بود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.