امکان پاسخ خصوصی در واتس اپ

یکی از جدیدترین ویژگی‌های واتس اپ به شما اجازه می‌دهد تا جواب دیگر افراد گروه را به صورت خصوصی بدهید.همچنین میتوان پیام‌های قدیمی را در گروه‌ها به صورت خصوصی پاسخ داد.و مهم نیست که گروه دارای محدودیت باشد یا نه، همه‌ی کاربران قادرند نسبت به پاسخ دهی خصوصی اقدام کنند.
سه‌شنبه، 14 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امکان پاسخ خصوصی در واتس اپ

پاسخ خصوصی در گروه واتس اپ

اگر شما در گروهی عضو باشید و بخواهید تنها برای یک نفر از اعضای گروه پیامی را ارسال کنید، تنها راهکار موجود این است که شماره فرد مورد نظر را در لیست مخاطبین خود وارد کرده و آن را ذخیره کنید.

سپس از طریق صفحه چت مربوط به آن مخاطب، اقدام به ارسال پیام برای او نمایید.

در چنین حالتی امکان اشاره به پیامی که قصد پاسخ به آن را در گروه داشته اید وجود ندارد و شما باید به طور کامل یک گفتگوی جدید را ایجاد کنید.

برای رفع این مشکل، واتس اپ در تازه ترین بروز رسانی خود، امکان ارسال پاسخ خصوصی را ارائه داده است.

با استفاده از این امکان شما می توانید به پیام هایی که در گروه های واتس اپ به طور همگانی ارسال می شوند، پاسخ خصوصی دهید تا پاسخ شما فقط برای فرد ارسال کننده پیام نمایش داده شود و دیگر اعضای گروه نتوانند پاسخ شما را مشاهده کنند.

در حال حاضر امکان ارسال پاسخ خصوصی در گروه های واتس اپ ابتدا برای سیستم عامل iOS ارائه شده است اما هم اکنون برای اندروید نیز ارائه گردیده و کاربران هر دو نسخه می توانند از این قابلیت استفاده کنند. برای ارسال پاسخ خصوصی یا Reply Privately در واتس اپ، به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:
 
ارسال پاسخ خصوصی در گروه واتس اپ
یکی از گروه های خود در واتس اپ را باز کرده و پیام مورد نظر خود را برای پاسخ دهی، انتخاب کنید.

در سیستم عامل آی او اس، روی پیام مورد نظر خود لمس طولانی کنید و سپس گزینه «More» را انتخاب کنید.

در سیستم عامل اندروید، پس از لمس طولانی روی پیام، گزینه سه نقطه در بالای صفحه را انتخاب کنید.

گزینه Reply Privately را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه Reply Privately به یک صفحه چت خصوصی هدایت می شوید که می توانید در آن پاسخ پیام مورد نظر خود را به صورت خصوصی برای فرستنده پیام، ارسال کنید.

تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از این امکان لازم است که اپلیکیشن واتس اپ خود را به آخرین نسخه آن بروز رسانی کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.