امکان نظرسنجی خصوصی در اینستاگرام

نظرسنجی اینستاگرام یکی از قابلیت های این اپلیکیشن می باشد که امروزه کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و این قابلیت ابزاری مناسب برای دریافت بازخورد از مخاطبان صفحات در اینستاگرام میباشد. با استفاده از سیستم نظرسنجی اینستاگرام ادمین صفحات می توانند سوال های دو گزینه ای را در صفحه خود مطرح کنند تا تمام مخاطبان آن صفحه بتوانند نظر خودشان را اعلام کنند. اما ویژگی جدیدی که به تازگی به اینستاگرام افزوده شده این است که از این پس کاربران می توانند نظرسنجی ها را به صورت خصوصی از طریق دایرکت برای دیگران ارسال کنند و نیازی به انتشار آنها در استوری به صورت عمومی نیست.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امکان نظرسنجی خصوصی در اینستاگرام

نظرسنجی خصوصی اینستاگرام

همانطور که گفتیم، نظرسنجی خصوصی در اینستاگرام، قابلیتی است که با استفاده از آن می توان تنها نظر افرادی خاص را در رابطه با موضوعی خاص پرسید.

این قابلیت در واقع راهکاری است برای کسانی که در رابطه با استایل ها و موضوعات مختلف نظرسنجی می کنند اما دوست ندارند نظرات همه فالوورهای خود را نیز در انتخاب خود دخیل کنند.

به عنوان مثال شما دارای 300 فالوور مختلف هستید که هر کدام سلایق مختلفی دارند. در این میان نیز تعدادی از فالوورهای شما، نظراتشان از بقیه افراد برای شما مهم تر است.

نظرسنجی خصوصی اینستاگرام در این موارد به کار خواهد آمد و شما می توانید بدون اینکه نیاز باشد در استوری خود نظرسنجی به صورت دو گزینه ای یا همان Poll داشته باشید، می توانید در محیط دایرکت یا در گروه های اینستاگرام، این نظرسنجی را قرار دهید تا فقط افرادی که مورد نظر شما هستند بتوانند در این نظرسنجی شرکت کنند.
 
نحوه ارسال نظرسنجی خصوصی در دایرکت اینستاگرام
برای ارسال نظرسنجی خصوصی اینستاگرام ، تنها کافی است به محیط دایرکت چت اینستاگرام وارد شده و فرد یا گروهی که قصد دارید در رابطه با موضوعی خاص از او نظرخواهی کنید را انتخاب کنید.

پس از آن تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس از طریق انتخاب استیکر برای تصویر، گزینه Poll را انتخاب کرده و سپس آن را ارسال کنید.

ترتیب مراحل ارسال نظرسنجی خصوصی در اینستاگرام در ادامه آمده است

1.به محیط دایرکت چت وارد شده و یکی از مخاطبین خود را برای ارسال پیام انتخاب کنید. در اینجا می توانید یک گروه را نیز برای ارسال نظرسنجی خود نیز انتخاب نمایید.

2.پس از انتخاب فرد یا افراد مورد نظر، حال گزینه شبیه به دوربین را انتخاب کرده و یک تصویر با دوربین گوشی خود گرفته و یا یک تصویر از گالری گوشی خود انتخاب نمایید.

3.حال گزینه انتخاب استیکر را از قسمت بالای صفحه نمایش انتخاب کنید.

4.گزینه POLL را انتخاب کرده و سوال مورد نظر خود را به همراه پاسخ های مورد نظرتان تایپ کنید.

5.گزینه Done را انتخاب کرده و سپس تصویر را به همراه نظرسنجی ارسال نمایید.

به این ترتیب توانسته اید یک نظرسنجی خصوصی برای تعدادی از مخاطبان خود ارسال کنید. دریافت کننده پیام با باز کردن تصویر می تواند به سوال شما پاسخ داده و یکی از گزینه های نظرسنجی را انتخاب کند.

شما نیز پس از انتخاب پاسخ، می توانید پاسخ های داده شده را مشاهده کرده و طبق نظر مخاطبین خود، استایل مناسب را برگزینید.

برای استفاده از این قابلیت، حتما نیاز است که اپلیکیشن اینستاگرام نصب شده روی تلفن همراه خود را به آخرین نسخه موجود ارتقا دهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.