اپلیکیشن دیوار چه ویژگی هایی دارد؟

اپلیکیشن و سایت دیوار، محل انتشار رایگان انواع آگهی و نیازمندی خریدوفروش کالاهای نو و دست‌دوم است.با اپ دیوار، در هر کجای ایران که هستید در کوتاه‌ترین زمان اجناس خود را بفروشید یا کالای موردنظر خود را برای خرید پیدا کنید.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اپلیکیشن دیوار چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های اپلیکیشن دیوار

اپلیکیشن دیوار دارای ویژگی های بسیاری می باشد که تقریبا همه آن ها با یک هدف ایجاد شده اند: حذف واسطه ها و امکان خرید و فروش مستقیم کالا و خدمات.

البته این تمامی ماجرا نیست و برخی ویژگی های دیگر نیز در این برنامه موجود می باشد که گاها می تواند بسیار کاربردی باشد. به عنوان نمونه شما می توانید به صورت درون برنامه ای با فروشنده کالا و یا خریدار به گفتگو بپردازید و در رابطه با کالای مورد نظر تبادل نظر نمایید.

مهمترین نکته ای که در این اپلیکیشن سبب شده است تا کاربران زیادی را به خود جذب کند، رایگان بودن امکان درج آگهی در اپلیکیشن دیوار می باشد.

حتما تاکنون بخش نیازمندی های روزنامه های مختلف را مطالعه نموده اید. برای قرار دادن آگهی در دیوار، نیاز است که شما مبلغی را به روزنامه بپردازید، اما در دیوار برای قراردادن آگهی در بسیاری از بخش های برنامه، نیازی به پرداخت هزینه نبوده و بسیاری از قابلیت های برنامه به صورت رایگان عرضه می شود.

این اپلیکیشن سودمند تنها برای برخی از آگهی ها که امکان نمایش در ابتدای نتایج را داشته باشند، از آگهی دهنده مبالغی را درخواست می کند که در صورت پرداخت آن، آگهی شما به آگهی برتر تبدیل شده و در نتیجه امکان دیده شدن آن در میان نتایج زیاد جستجو بسیار بالا می رود. یکی دیگر از جنبه های مثبت دیوار، که سبب می شود تا کاربران زیادی به دانلود دیوار روی آورده و این برنامه را در لیست برنامه های نصب شده گوشی خود قرار دهند، امکان دسته بندی آگهی ها بر اساس شهر محل سکونت می باشد.

در ادامه تعدادی از ویژگی های مهمی که با دانلود دیوار به آن ها دست پیدا خواهید کرد لیست شده اند که با یکدیگر مشاهده می کنیم:

امکان قرار دادن آگهی نیازمندی و استخدامی در بخش مربوطه به صورت رایگان

دارا بودن بیش از 180 دسته بندی مختلف برای قرار دادن آگهی

چت درون برنامه ای برای گفتگوی مستقیم بین فروشنده و خریدار

امکان تماس مستقیم با آگهی دهنده

دارای فیلتر گذاری متنوع برای جستجوی دقیق تر آگهی ها

امکان گذاشتن توضیحات در بخش آگهی ها

امکان قرار دادن آگهی های اجتماعی و کمک به همنوعان

این برنامه تاکنون بیش از 20 میلیون بار از مارکت های مختلف دانلود شده است و یکی از برنامه های محبوب و پرطرفدار ایرانی محسوب می شود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.