آشنایی با اپ گالری هواوی

هواوی اپ گالری (AppGallery)، اپ استور اندرویدی خود را معرفی کرد و این اپ استور اختصاصی در آینده نزدیک برای دانلود توسط همه کاربران دستگاه های اندرویدی این کمپانی بزرگ چینی در دسترس قرار خواهد گرفت. اپ گالری که یک مکان برای خرید اپ های اندرویدی موبایل است.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با اپ گالری هواوی

اپ گالری ؛ فروشگاه رسمی اپلیکیشن هواوی

مهمترین دلیلی که باعث گردید تا هواوی اقدام به ارائه یک نسخه از فروشگاه اپلیکیشن مخصوص به خود نماید، این است که فروشگاه های رسمی اندروید، مانند گوگل پلی در کشور چین مسدود می باشد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از صاحبان گوشی های اندرویدی در این کشور با چالش روبرو شوند و در تامین برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز خود با مشکل روبرو شوند.

از آنجا که هواوی یکی از بزرگ ترین برند های تولید کننده گوشی در کشور چین می باشد، این برند در تازه ترین اقدام خود، از یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی با نام رسمی AppGallery رونمایی کرده است که دارای امکانات و جزئیات قابل توجهی می باشد. در حال حاضر این مارکت اندرویدی که برای تمامی گوشی های هواوی قابل دسترس است، اقدام به ارائه انواع نرم افزار ها و اپلیکیشن های مخصوص اندروید می نماید. اما با توجه به این موضوع که هواوی عنوان کرده است به زودی از نسخه سیستم عامل منحصر به فرد خود برای تلفن های همراهش رونمایی می کند، به نظر می رسد در آینده ای نه چندان دور این مارکت اپلیکیشن هواوی، به مارکتی برای اپلیکیشن های اندروید و اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل هواوی تبدیل گردد.

اپ گالری در واسط گرافیکی خود دارای 5 تب مختلف است که تب های Featured ،Category ،Top ،Manager برای دسته بندی انواع مختلف اپلیکیشن و تب Me برای تنظیمات مخصوص برنامه اپ گالری در نظر گرفته شده است. شما در این مارکت می توانید برنامه های مخصوص گوشی های هواوی و سایر برنامه هایی که در کشور چین فعالیت می کنند را دریافت کنید. علاوه بر این سایر برنامه های پرکاربرد نیز همچون اینستاگرام، فیسبوک و… نیز در این فروشگاه قابل دریافت می باشد.

یکی از تفاوت های جالب اپلیکیشن اپ گالری نسبت به گوگل پلی، توانایی غیر فعال کردن دسترسی ها و حتی حذف خود برنامه توسط کاربر می باشد.

این مورد در گوگل پلی غیر فعال بوده و این اپلیکیشن به صورت معمول قابل حذف از روی گوشی های اندرویدی نیست. اما شما می توانید پس از نصب AppGallery در تلفن همراه هواوی خود، آن را از لیست برنامه ها حذف کنید و یا دسترسی های آن را محدود نمایید.

این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و دارای قابلیت های بسیاری می باشد. این نسخه از برنامه برای گوشی های جدید هواوی و سری آنر نیز دارای یک بخش مروبط به پیش نمایش قبل از نصب می باشد که می توان با استفاده از آن قبل از اینکه نرم افزار را نصب نمود، یک نسخه پیش نمایش از آن را اجرا کرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.