قابلیت سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام از محبوبیت زیادی در بین کاربران اینستاگرام برخوردار است پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام قابلیت جدیدی است که به این شبکه محبوب اضافه شده است. قابلیت های استوری اینستاگرام روز به روز بیشتر شده و به محبوبیت این شبکه در بین کاربران زیاد شده است. ویژگی پرسیدن سوال در استوری این امکان را برای شما فراهم میکند که با فالوور های خود بهتر ارتباط برقرار کنند.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قابلیت سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

پرسیدن سوال در استوری

استوری اینستاگرام از جمله ویژگی هایی است که محبوبیت بسیاری داشته و تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام روزانه از آن استفاده می کنند.

به طور روزانه ده ها میلیون پست استوری در اینستاگرام منتشر می شود که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های ویژه ای می باشند.

قابلیت پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام در حقیقت در تکمیل ویژگی های قبلی اینستاگرام نظیر نظرسنجی و نظرسنجی احساسات، ارائه شده است.

بر خلاف پست های اینستاگرام که کاربران می توانستند در زیر آن ها احساس خود را نسبت به آن پست با لایک کردن و یا کامنت گذاری بیان نمایند، در استوری اینستاگرام این قابلیت وجود نداشت و کاربران فقط قادر به مشاهده استوری بودند و در صورت نیاز می توانستند از طریق گزینه دایرکت چت، به گفتگو با فردی که استوری را قرار داده است بپردازند.

اما رفته رفته با گسترش استفاده از استوری اینستاگرام، قابلیت های دیگری نیز به آن اضافه شد که نظرسنجی های استوری یکی از این قابلیت ها بوده است.

نظرسنجی در استوری اینستاگرام که به صورت دو گزینه ای معرفی گردید، به کاربران این اجازه را می داد تا یک سوال را از فالورهای خود بپرسند و آن ها نیز در پاسخ به سوال یکی از گزینه ها را انتخاب کنند.

در ادامه توسعه این قابلیت، ویژگی نظرسنجی احساسات نیز به استوری ها اضافه گردید که کاربران می توانستند از طریق یک گزینه اسلایدر، میزان رضایت، خوشحالی، ناراحتی و یا سایر موارد را از فالوور های خود جویا شوند.

اما اکنون و با استفاده از قابلیت پرسیدن سوال در استوری ، کاربران می توانند یک سوال را در استوری خود مطرح کنند تا فالوورهایشان بتوانند هر پاسخی که دوست دارند به آن سوال بدهند.

این قابلیت ارتباط عمیق تری را بین کاربران اینستاگرام ایجاد می کند. از این پس با استفاده از قابلیت پرسش سوال در استوری، نیازی نیست که کاربران حتما به سوال ها پاسخ مشخص بدهند و می توانند پاسخ های خود را تایپ کرده و گاها پاسخ های طولانی تری را به سوال استوری بدهند.
 

نحوه پرسیدن سوال

برای پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام، کافی است به بخش اضافه کردن استوری در اینستاگرام خود رفته و یک تصویر یا ویدیو را برای انتشار انتخاب کنید.

پس از ثبت تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود، حال گزینه اضافه کردن استیکر در استوری را انتخاب کنید.

در این بخش که به صورت یک منو در پایین صفحه نمایش داده می شود، گزینه Ask a Question را انتخاب کرده و سپس سوال مورد نظر خود را مطرح کنید.

پس از طرح سوال و قرار دادن آیکون نمایش آن در قسمتی از استوری خود، حال استوری را منتشر کرده و منتظر پاسخ های فالوورها و کسانی که استوری شما را دیده اند، باشید.

برای مشاهده پاسخ ها نیز کافی است استوری خود را باز کرده و بخش Answers را مشاهده نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.