آپلود فیلم در یوتیوب چگونه است؟

youTube را می توان از سال ۲۰۰۸ که اولین ویدیو روی آن بارگزاری شد، تا به امروز بهترین سایت برای یافتن انواع ویدیوها با موضوعات مختلف دانست. یوتیوب امکان آپلود ویدیو را برای هر کاربر که حداقل یک اکانت Gmail دارد، فراهم کرده است.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آپلود فیلم در یوتیوب چگونه است؟

نحوه آپلود فیلم در یوتیوب

برای آپلود فیلم در یوتیب ابتدا دو پیش نیاز مهم را لازم داریم

ساخت اکانت یوتیوب

ساخت کانال یوتیوب

اگر شما دارای اکانت گوگل یا همان حساب جیمیل هستید، در حال حاضر شما به صورت خودکار صاحب یک اکانت یوتیوب نیز هستید و نیازی به ساخت مجدد اکانت یوتیوب ندارید.

برای این منظور تنها کافی است به سایت یوتیوب مراجعه کرده و از طریق گزینه Sign in با آدرس جیمیل و پسورد آن، به حساب یوتیوب خود متصل شوید.

اگر مرورگرتان نیز به حساب جیمیلتان متصل است، با مراجعه به وب سایت یوتیوب، به طور خودکار به به حساب یوتیوب خود متصل خواهید شد.

وقتی که به وب سایت یوتیوب وارد می شوید، تنها کاری که می توانید انجام دهید تماشای ویدیوهای مختلف آپلود شده در آن و امتیاز و یا کامنت دادن به آن هاست.

اما اگر بخواهید شما نیز یک ویدیو در یوتیوب آپلود کنید، نیاز است که ابتدا حتما یک کانال در یوتیوب بسازید. ساخت کانال در یوتیوب نیز بسیار ساده است.

اما برای آپلود فیلم در یوتیوب و گذاشتن ویدیو های مختلف در این شبکه اجتماعی می توان طبق مراحل زیر پیش رفت که بسیار ساده بوده و در چند ثانیه قابل انجام است

1.پس از ساخت کانال، به بخش بالای صفحه و سمت راست مراجعه کرده و گزینه را برای آپلود ویدیو انتخاب کنید.

2.از منوی ظاهر شده، گزینه Upload video برای بارگزاری ویدیو از فایل های ذخیره شده و گزینه Go live برای آغاز تصویربرداری زنده با استفاده از وبکم یا دوربین گوشی را انتخاب کنید.

3.در این قسمت ما گزینه Upload video را انتخاب خواهیم نمود. حال با استفاده از گزینه قرمز رنگ مشخص شده در تصویر، ویدیوی مورد نظرمان را برای آپلود در یوتیوب مشخص کرده و با استفاده از منوی کشویی مشخص شده نیز، نحوه بارگزاری را تعیین می کنیم.

Public : آپلود ویدیو به صورت همگانی.

Unlisted : تنها کسانی قادر به مشاهده ویدیو هستند که لینک ویدیو برای آن ها فرستاده شده باشد.

Private : تنها کسانی که عضوی از کانال شما هستند می توانند ویدیو را مشاهده کنند.

Scheduled : آپلود ویدیو به صورت زمانبندی شده.

4.پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا و تعیین ویدیوی مورد نظرتان در یوتیوب، حال باید یک نام، یک توضیح و تعدادی تگ، برای ویدیوی خود انتخاب کنید تا افراد با استفاده از این اطلاعات، بتوانند سریع تر به ویدیوی شما دسترسی داشته باشند و در نتیجه تعداد بازدید بیشتری داشته باشید.

5.پس از انتخاب همه این موارد و تنظیمات مختلف در رابطه با ویدیوی خود، حال گزینه Publish را انتخاب کنید تا اولین ویدیوی شما در یوتیوب بارگزاری گردد.

اکنون که شما موفق به یادگیری نحوه آپلود فیلم در یوتیوب شده اید، بد نیست در رابطه با چگونگی دانلود فیلم از یوتیوب و دریافت فیلم های دیگران در این شبکه اجتماعی نیز اطلاعاتی کسب کنید.

به طور کلی به دلیل عدم نقض قوانین کپی رایت، یوتیوب گزینه دانلود فیلم ها و کلیپ ها را ندارد و برای این منظور نیاز است که از روش های دیگری اقدام نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.