چگونه استاتوس های واتساپ را ذخیره کنیم؟

چند مدت قبل واتساپ در نسخه جدید خود قابلیت قرار دادن Status را قرار داد که کاربران میتوانند تصاویر و فیلم های خود را قرار دهند و موارد قرار داده شده در این قسمت بعد از گذشت ۲۴ساعت به صورت خودکار حذف خواهند شد. اما چگونه این استاتوس ها را ذخیره کنیم؟ با ما همراه باشید تا توضیحاتی در این باره به شما عزیزان ارائه دهیم.
شنبه، 25 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه استاتوس های واتساپ را ذخیره کنیم؟

وضعیت واتساپ

با استفاده از وضعیت واتس اپ شما می توانید همچون استوری اینستاگرام، یک تصویر، یک متن یا یک ویدیو چند ثانیه ای را برای 24 ساعت روی پروفایل کاربری خود قرار دهید.

حال مخاطبین شما می توانند آن تصویر یا ویدیو را مشاهده نمایند و پس از 24 ساعت استاتوس آپلود شده به صورت خودکار ناپدید خواهد شد و مخاطبینتان دیگر دسترسی به آن نخواهند داشت.

اما همانطور که اشاره شد، استاتوس های واتساپ تنها برای 24 ساعت قابل مشاهده هستند و پس از طی این مدت دیگر ناپدید خواهند شد.

رای ذخیره وضعیت واتساپ تنها روشی که می توان استفاده نمود استفاده از قابلیت اسکرین شات گوشی می باشد که در زمانی که قصد ذخیره فیلم استاتوس واتساپ را داشته باشیم، ناکارآمد خواهد بود.

با این حساب بهترین روش برای این منظور استفاده از برنامه هایی برای دانلود وضعیت واتساپ می باشد.

دانلود استاتوس واتساپ همچون دانلود استوری اینستاگرام از طریق خود برنامه واتس اپ قابل انجام نبوده و نیاز است تا از برنامه های جانبی برای این امر استفاده نمود.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که در صورتی که از برنامه هایی نظیر واتس اپ پلاس یا واتس اپ جی بی استفاده می کنید، نیازی به نصب برنامه اضافه برای دانلود وضعیت های واتس اپ ندارید و با استفاده از همان برنامه ها امکان این امر برای شما وجود دارد.

اما در صورتی که از نسخه رسمی واتس اپ استفاده می کنید، برای دانلود استوری های واتس اپ نیاز است که از برنامه هایی نظیر برنامه سبک و کارآمد Status Downloader استفاده نمایید.
 
برنامه Status Downloader
برنامه Status Downloader از جمله برنامه های مخصوص دانلود وضعیت واتساپ می باشد که بسیار پرطرفدار بوده و بیش از 5 میلیون بار تاکنون از گوگل پلی دانلود شده است.

کار با این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و سختی ندارد. با استفاده از این برنامه قادرید، استاتوس های واتساپ شامل ویدیو، تصویر و یا گیف ها را دانلود کرده و در حافظه گوشی خود ذخیره نمایید.

برای دانلود وضعیت واتساپ با استفاده از این برنامه تنها کافی است یک بار استاتوس مورد نظر خود را در واتس اپ تماشا نمایید.

سپس برنامه Status Downloader را اجرا کرده و سپس استاتوس مشاهده شده را در آن مشاهده کرده و در صورت دلخواه آن را ذخیره نمایید.

شما می توانید با استفاده از این برنامه به طور مستقیم استاتوس های دیگران به در صفحه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید.

می توانید تصاویر پروفایل را نیز دانلود کرده و استاتوس ها را زوم کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.