زمانبندی پست در اینستاگرام چیست؟

زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام را می‌توان یک ابزار مفید دانست که می‌تواند در اختیار شما قرار داشته باشد. در صورتی که شما دارای صفحات سرگرمی یا تجاری هستید، باید بدانید که ارسال پست در زمان‌های تعیین‌شده تاثیر بسیار خوبی در جذب مخاطبین دارد.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
زمانبندی پست در اینستاگرام چیست؟

زمانبندی پست در اینستاگرام

همانطور که می دانید، تا پیش از این که اینستاگرام قابلیت زمانبندی پست ها در پروفایل های تجاری خود اضافه کند، برای این امر ناچار بودیم یا از برنامه های جانبی زمانبندی پست در اینستاگرام ، نظیر برنامه Instagram Scheduler استفاده کنیم و یا به طور کلی این مورد را فراموش کرده و به صورت دستی در ساعات مشخص شده، پست های خود را ارسال کنیم.

استفاده از برنامه های جانبی، هم ممکن است اطلاعات کاربری شما را به خطر بیاندازد و هم ممکن است دارای پیچیدگی های خاص خود باشد. از طرفی به اشتراک گذاری پست در ساعات مشخص، به صورت دستی و غیر اتومات نیز می تواند در مواقعی که مدیریت صفحات زیادی بر عهده شماست، کمی گیج کننده و پیچیده باشد.

برای رهایی از این مشکلات، خوشبختانه تیم توسعه اینستاگرام، قابلیت زمانبندی پست در اینستاگرام را به پروفایل های تجاری اضافه کرده است تا از این طریق بتوان مدیریت بهتر و جامع تری روی صفحات تجاری و تبلیغاتی خود داشته باشید.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای پروفایل های تجاری ارائه شده است و تنها کسانی که دارای پروفایل های تجاری و صفحات تبلیغاتی هستند، می توانند از این قابلیت استفاده نمایند.

پس اگر خواهان استفاده از قابلیت زمانبندی پست در اینستاگرام هستید، می توانید ابتدا از طریق ساخت پروفایل تجاری در اینستاگرام، یک پروفایل تجاری برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد کرده و سپس اقدام به زمانبندی پست های دلخواهتان در آن نمایید.

همچنین پیشنهاد می شود برای بهره مندی از آخرین قابلیت های ارائه شده در اینستاگرام دریافت آخرین بروز رسانی اقدام نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما