آشنایی با برنامه شیرایت

استفاده از شیر ایت یکی از اسان ترین و سریع ترین راه‌های انتقال فایل هاست. برای استفاده از شیر ایت نیازی به کابل اتصال یا اینترنت ندارید. اما به اینترنت احتیاج دارید تا بتوانید شیر ایت را روی تلفن همراه و کامپیوترتان دانلود و نصب کنید ولی این نرم‌افزار برای انتقال فایل هایتان از هات اسپات وای فای استفاده میکند.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه شیرایت

ویژگی های ShareIt

برنامه شیر ایت در واقع برنامه ای است برای تسهیل در امر انتقال فایل بین دو دستگاه موبایل که با استفاده از آن می توان بدون نیاز به کابل یا ابزار واسطه، با سرعت مطلوبی، اقدام به انتقال انواع فایل های مختلف بین دو دستگاه نمود. در گذشته برای انتقال فایل بین دو دستگاه موبایل، معمولا از ارتباط بلوتوث استفاده می گردید که ارتباطی ناپایدار، دارای برد ارتباطی کمتر از 20 متر و سرعتی پایین بود. اما با استفاده از وای فای، سرعت ارتباط بسیار بالاتر از گذشته شده است ضمن اینکه برد ارتباطی تا 100 متر نیز افزایش یافته است.

علاوه بر همه این ها، شما با استفاده از قابلیت های مختلف اپلیکیشن ShareIt می توانید چندین گوشی مختلف را با یکدیگر شبکه کرده و به صورت یک شبکه محلی، اقدام به ارسال و دریافت فایل های مختلف، یا انجام بازی های مختلف گروهی و تحت شبکه بپردازید. ضمن اینکه با دانلود ShareIt و استفاده از این برنامه می توانید بین سیستم کامپیوتری خود و دستگاه موبایل خود نیز با استفاده از وای فای، یک ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و فایل هایتان را بین دو دستگاه انتقال دهید.

برخی دیگر از ویژگی های اصلی این برنامه که با دانلود ShareIt به آن دست پیدا خواهید کرد در ادامه بیان شده اند:

انتقال و اشتراک گذاری سریع فایل ها بین دستگاه ها با سرعت انتقال 20Mb/s

قابلیت انتقال انواع فرمت های فایل مختلف

قابلیت تماشای ویدیو و فیلم های آنلاین

دارای ویدیو پلیر داخلی

توانایی جستجو و پخش فایل های صوتی محبوب

دارای موزیک پلیر داخلی

دارای گیف، استیکر و والپیپر های اختصاصی

قابلیت انتقال فایل بین لپ تاپ، PC و گوشی موبایل

قابلیت ایجاد شبکه محلی

با استفاده از اپلیکیشن شیر ایت قادرید تا بین دستگاه های مختلف، انتقال فایل به صورت بیسیم داشته باشید.

اینها تنها تعدادی از مهمترین ویژگی هایی است اپلیکیشن شیرایت به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله برنامه های محبوب و کارآمد دیگری که قابلیت هایی مثل شیر ایت را به کاربران خود ارائه می دهد می توان به اپلیکیشن زاپیا اشاره کرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.