نحوه دیلت اکانت گوگل

حذف اکانت گوگل یا همان Google Account ممکن است در برخی از شرایط کمی پیچیده بوده و منجر به سردرگمی شما شود. این امر به ویژه در شرایطی رخ می‌دهد که کاربر از چندین اکانت گوگل (Google Account) به طور همزمان استفاده کند. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش حذف اکانت گوگل Google Account بپردازیم.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نحوه دیلت اکانت گوگل

حذف اکانت گوگل

حذف اکانت گوگل به معنی حذف تمامی فعالیت های مرتبط با آن اکانت می باشد و به محض حذف شدن، تمامی اطلاعات همگام سازی شده در دستگاه های مختلف، اکانت جیمیل مرتبط و حساب های کاربری دیگر وب سایت ها و برنامه ها که با استفاده از آن اکانت ساخته شده اند، حذف و غیرقابل دسترس خواهند شد.

پس باز هم توصیه می کنیم، قبل از اقدام به حذف اکانت گوگل خود، تمامی جوانب را سنجیده و عجولانه تصمیم گیری نکیند. به عنوان نمونه اگر یکی از کاربران گوشی های اندرویدی باشید، با حذف اکانت گوگل خود، در واقع از حساب اندروید، حساب گوگل پلی استور، گوگل درایو و سایر حساب هایی که با گوشی خود به آن ها متصل می شدید، بیرون رفته و باید دوباره اقدام به ساخت آن ها نمایید.

با این وجود اگر همچنان به دنبال روش حذف اکانت گوگل می باشید، می توانید از طریق انجام مراحل زیر به این امر دست پیدا کنید.

حذف حساب کاربری گوگل نیز همانند حذف اکانت اینستاگرام یا حذف اکانت تلگرام، دارای مراحلی است که در ادامه به توضیح در رابطه با آن ها خواهیم پرداخت.
 

مراحل حذف حساب Google Account

برای حذف اکانت گوگل خود ابتدا مرورگر کروم خود را باز کرده و روی آواتار مربوط به حساب کاربری که با آن به اکانت خود sign in نموده اید کلیک کنید و سپس مطابق مراحل زیر پیش روید.

اگر آواتار مربوطه را مشاهده نکردید، باید از طریق آدرس گوگل اکانت، به اکانتی که قصد حذف ان را دارید، وارد شوید. سپس مراحل را پیش روید.

1- روی آواتار اکانتی که قصد حذف آن را دارید، کلیک کرده و گزینه My Account را انتخاب نمایید.

2-در صفحه باز شده، مطابق تصویر زیر، روی گزینه Delete your account or services کلیک نمایید.

3- در صفحه باز شده، همانند شکل زیر، روی گزینه Delete Google Account and data کلیک نمایید.

4- پسورد حساب خود را وارد کرده و گزینه Next را انتخاب کنید.

5- حال همانند تصویر زیر گزینه های مربوط به پذیرفتن تبعات و شرایط حذف اکانت گوگل خود را علامت زده و سپس گزینه Delete Account را انتخاب نمایید.

با انجام مراحل بالا، شما اکانت گوگل خود را حذف نموده اید و دیگر قادر به بازیابی آن نخواهید بود.

اما با این حال نیز فرصت کمی برای بازگرداندن ان خواهید داشت. اگر مدت زیادی از حذف اکانت گوگل شما نمی گذرد، می توانید از طریق صفحه Password Assistance به صفحه مشکلات ورود به حساب کاربری وارد شده و در آنجا گزینه I’m having other problems signing in را انتخاب کرده و مطابق مراحل ذکر شده عمل کنید تا حساب کاربری گوگل خود را بازیابی نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.