معرفی کانال طنز در تلگرام

امروزه مردم نیاز خیلی زیادی به شادی و خنده دارند. یکی از راه های دسترسی به شادی و لبخند زدن استفاده از کانال های طنز و خنده تلگرام میباشد. با ما همراه باشید تا برخی از این کانال ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی کانال طنز در تلگرام

لیست کانال طنز و جوک تلگرام

محتوای سرگرم کننده یکی از پر مخاطب ترین مطالبی است که افراد به آن علاقه مند هستند. از همین رو کسانی که اقدام به ساخت کانال تلگرام می نمایند، برای جذب مخاطب و افزایش اعضای کانالشان، معمولا محتوای طنز را برای انتشار انتخاب نموده و موضوع کانال خود را با این زمینه، هدف گذاری می نمایند.

به همین سبب تعداد کانال هایی که در این زمینه فعالیت می نمایند و اصطلاحا به آن ها کانال طنز یا کانال جوک گفته می شود، بسیار زیاد بوده و گاها برخی از آنها محتوای چندان جالبی را در این زمینه انتشار نداده و یا تعداد تبلیغات منتشر شده در آن ها بسیار بیشتر از تعداد مطالب مفید آن ها می باشد.

از همین رو در ادامه تعدادی از بهترین های این زمینه را انتخاب و معرفی نموده ایم تا علاقه مندان بتوانند از این طریق کانال طنز مفیدی را انتخاب نمایند

1. کانال مجله سرگرمی و طنز gizmiztel@ با بیش از 1.7 میلیون عضو

2. کانال طنز و سرگرمی mer30tv@ با بیش از 1.2 میلیون عضو

3. کانال جوک و طنز تلگرام Khandehabadd@ با بیش از 1.1 میلیون عضو

4. کانال جوک و خنده دار gilasmilas@ با بیش از 580 هزار عضو

5. کانال طنز و توئیت OfficialPersianTwitter@ با بیش از 550 هزار عضو

6. کانال جوک و طنز در تلگرام  khandepare@ با بیش از 550 هزار عضو

7. کانال جوک و سرگرمی Aalijnab@ با بیش از 410 هزار عضو

برای عضویت و یا مشاهده محتوای هر یک از این کانال ها می توانید از طریق تایپ آیدی کانال در قسمت جستجوی تلگرام، کانال مورد نظر خود را یافته و در آن عضو شوید. کانال های معرفی شده در این بخش، جزو بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام در زمینه ارائه مطالب طنز و سرگرمی می باشند که همواره در حال به روز رسانی و ارائه جدیدترین مطالب مرتبط در این زمینه می باشند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.