معرفی کانال پزشکی در تلگرام

پیام رسان تلگرام برای کاربران خود امکانات زیادی را فراهم آورده است. یکی از این امکانات کانال های پزشکی و سلامت در این پیام رسان است. در مطلب زیر برخی از این کانال های پرطرفدار در این زمینه را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی کانال پزشکی در تلگرام

لیست کانال پزشکی و سلامت تلگرام

تعداد کانال هایی که با عنوان کانال پزشکی و سلامت در محیط تلگرام وجود دارد و اقدام به ارائه محتوا می نمایند بسیار زیاد می باشد. از آنجا که اطلاعات غلط پزشکی و بهداشتی، ممکن است به سلامت افراد صدمه وارد آورد، به همین علت معتبر بودن اطلاعات و درستی آن ها از اهیمت خاصی برخوردار است.

به همین علت نمی توان به هر محتوایی که در این کانال ها ارائه می شود، به طور صددرصدی اطمینان نمود و صرفا محتوایی که هر کانال پزشکی ارائه می کند صحیح نیست.

در ادامه تعدادی از کانال های پزشکی و اطلاعات سلامت که از دیگر کانال ها معتبرتر بوده و دارای کاربران زیادی می باشند را معرفی خواهیم نمود.

1. کانال پزشکی و طب بوعلی tebebooali@ با بیش از 1.1 میلیون عضو

2. کانال اطلاعات پزشکی دکتر سلامت Dr_SalamatX@ با بیش از 740 هزار عضو

3. کانال زیبایی و تناسب اندام highclassfashion@ با بیش از 260 هزار عضو

4. کانال سلامت و زیبایی beautytricks@ با بیش از 220 هزار عضو

5. کانال دانستنی های خوب پزشکی danestanihayekhob@ با بیش از 170 هزار عضو

برای عضویت و یا مشاهده محتوای هر یک از این کانال ها می توانید از طریق تایپ آیدی کانال در قسمت جستجوی تلگرام، کانال مورد نظر خود را یافته و در آن عضو شوید. کانال های معرفی شده در این بخش، جزو بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام در زمینه ارائه مطالب پزشکی و اطلاعات سلامت و بهداشتی و زیبایی می باشند که همواره در حال به روز رسانی و ارائه جدیدترین مطالب مرتبط در این زمینه می باشند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.