آشنایی با ویژگی های ios 11.2.2

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، از این موضوع مطلع شده اید که سیستم عامل های اپل در برابر مشکلات امنیتی Spectre مقاوت ندارند. از این رو اپل اعلام کرد که به زودی نسخ پایدار و مقاومی از سیستم عامل های خود عرضه خواهد کرد.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های ios 11.2.2

ویژگی های ios 11.2.2

از زمان ارائه آپدیت ios 11 تاکنون این نهمین نسخه به روز رسانی از ios است که توسط اپل ارائه شده است. آنچه که اپل به صراحت در رابطه با ویژگی های آپدیت ios 11.2.2 بیان نموده است عبارت است از : « یک به روز رسانی امنیتی را فراهم می آورد که برای همه کاربران توصیه می گردد.»

این عبارت نشان می دهد که در ios 11.2.2 ما شاهد تغییرات جدید و یا اضافه شدن ویژگی های تازه به این سیستم عامل نبوده و تنها با یک وصله امنیتی مواجه هستیم.

طی هفته گذشته خبری منتشر گردید که نشان می داد پردازنده های اینتل و ARM ممکن است به حملاتی مثل Meltdown یا Spectre آسیب پذیر باشند. به نظر می رسد اپل نیز برای از بین بردن آسیب پذیری های ios نسبت به این حملات، اقدام به ارائه آپدیت ios 11.2.2 نموده است.

این به روز رسانی برای آیفون های 5s به بالا، آیپد ایر به بعد و آیپاد لمسی نسل 6 به بعد، قابل دریافت است. در این به روز رسانی به صراحت بیان شده است که ios 11.2.2 حاوی یک وصله امنیتی در کاهش آسیب پذیری های مربوط به حمله Spectre در مرورگر سافاری می باشد.

به هر حال طبق توصیه اپل، پیشنهاد می شود که کاربران محصولات همراه اپل، حتما از این به روز رسانی استفاده کرده و هر چه سریعتر تلفن های همراه خود را به ios 11.2.2 آپدیت نمایند.

برای این منظور می توانید از مسیر Setting/General/Software Update به بخش دریافت به روز رسانی ها رفته و هنگامی که متصل به اینترنت هستید این بروز رسانی را دریافت کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.