کاربرد برنامه Runtastic Pro چیست؟

یکی از دغدغه های هر انسانی داشتن تناسب اندام است. حتما شما هم بارها به راه حل های مختلف برای داشتن اندامی زیبا فکر کرده اید. امروز میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند به حفظ تناسب اندام شما کمک زیادی کند.
دوشنبه، 4 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کاربرد برنامه Runtastic Pro چیست؟

برنامه Runtastic Pro چیست؟

امروزه به دلیل اینکه اکثر مشاغل از حالت سنتی خود خارج شده و به سمت صنعتی شدن پیش رفته است، بسیاری از کارکنان و صاحبان مشاغل مختلف، تحرک چندانی در هنگام کار خود نداشته و فعالیت های فیزیکی آنان به شدت کاسته شده است.

علاوه بر این، در دنیای امروز به سختی می توان مواد غذایی یافت که به صورت ارگانیک تهیه شده باشد و حاوی مقادیر بسیار زیادی چربی و کلسترول نباشد.

نداشتن تغذیه سالم به همراه سایر فاکتورهایی که در رابطه با آن تاکنون هزاران مطلب گوناگون خوانده یا شنیده اید، سبب شده است که اکثر افراد جامعه از بیماری ها و عدم تناسب اندام رنج ببرند. به همین سبب ورزش کردن و سوزاندن کالری دریافت شده در طول روز، یکی از مهمترین مسائل در سلامت بدن، محسوب می شود.

حال با توجه به این قضایا، اگر ما بتوانیم به طور صحیح میزان کالری دریافتی و میزان سوزاندن آن را محاسبه نماییم، می توانیم با سرعت و دقت بیشتری به وزن دلخواه خود برسیم و به این ترتیب تناسب اندام خود را حفظ نماییم.

خوشبختانه پیشرفت فناوری به کمک ما آمده است و بسیاری از ابزاری که روزانه آن ها را با خود حمل می کنیم، مانند گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و سایر گجت ها، می توانند این محاسبات را انجام داده و ما را در این زمینه یاری کنند.

این دستگاه ها برای کارایی بیشتر به ابزارهایی نظیر شتاب سنج، سرعت سنج، جی پی اس، ژیروسکوپ و سنسورهای مجاورتی، نمونه ای از این ابزارها هستند که اپلیکیشن های مختلف، با توجه به هدفی که دنبال می کنند، می توانند از آن ها استفاده نمایند.

برنامه Runtastic Pro یکی از این برنامه ها است که برای آگاهی از فعالیت های ورزشی طراحی شده است. با دانلود Runtastic Pro و استفاده از این نرم افزار ویژه در گوشی های هوشمند خود قادر خواهید بود تناسب اندام خود را مدیریت کرده و تمامی اطلاعاتی که مربوط به فعالیت های ورزشیتان می باشد را نظارت کرده و مدیریت نمایید.

برخی از ویژگی هایی که با دانلود Runtastic Pro بدست خواهید آورد عبارتند از:

نمایش میزان ضربان قلب

نمایش سرعت و مسافت طی شده در طی روز

نمایش وضعیت آب و هوا و پیش بینی آن

دارای نقشه درون برنامه ای

دارای حالت توقف، برای مواقعی از ورزش دست می کشید و دوباره آغاز به فعالیت می نمایید

دارای قابلیت محاسبه میزان دویدن

محاسبه میزان کالری سوزانده شده در طی انجام فعالیت های ورزشی

محاسبه تعداد قدم های برداشته شده

پشتیبانی از حالت پیاده روی، اسکی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی

دارای راهنمای صوتی

قابلیت مشاهده دقیق موقعیت

رابط کاربری ساده و زیبا

دارای پخش کننده موسیقی درونی

این برنامه در گوگل پلی به صورت پولی بوده که در این جا نسخه رایگان آن قرار داده شده است و می توانید اقدام به دانلود Runtastic Pro رایگان نمایید.

این برنامه تاکنون بیش از 1 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و کاربرانی که اقدام به دانلود Runtastic Pro کرده اند، به آن امتیاز بسیار خوب 4.5 داده اند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.