آشنایی با ویژگی های اینستاگرام پلاس

اینستاگرام پلاس یکی از برنامه های مود شده و تغییر یافته اینستاگرام است که دارای قابلیت هایی اضافه تر نسبت به نسخه اصلی اینستاگرام می باشد. این نسخه غیر رسمی از شبکه اجتماعی اینستاگرام همانند بسیاری از نسخه های غیر رسمی برای اپلیکیشن هایی نظیر تلگرام ، از API برنامه اصلی استفاده کرده و تمامی امکاناتی که اپلیکیشن اصلی ارائه می دهد را می تواند به کاربران ارائه دهد.در پست زیر قصد داریم به معرفی ویژگی های اینستاگرام پلاس بپردازیم با ما همراه باشید تا با قابلیت ها و ویژگی های آن آشنا شوید.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های اینستاگرام پلاس

ویژگی های اینستاگرام پلاس

اصلی ترین مشخصه و ویژگی ای که سبب می شود بسیاری از کاربران به دانلود اینستاگرام پلاس اقدام نموده و این اپلیکیشن را به جمع اپلیکیشن های کاربردی خود در گوشی های اندرویدی خود بیافزایند، قابلیت دانلود ویدیوها و عکس ها به طور مستقیم، از دورن خود برنامه می باشد.

به این ترتیب برای دانلود فیلم از اینستاگرام، نیازی به اپلیکیشن های جانبی متعدد نبوده و تنها با استفاده از یک نسخه از اینستاگرام پلاس، هم می توان به فعالیت های روزانه خود در اینستاگرام پرداخت و هم تصاویر و ویدیوهای دلخواه خود، دانلود نمود. برای ذخیره تصاویر هم نیز نیازی به اسکرین شات گرفتن و یا کپی کردن لینک نبوده و به راحتی می توان عکس های دلخواه خود را سیو و دانلود نمود.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالبی که با دانلود اینستاگرام پلاس به آن دست خواهید یافت، قابلیت زوم روی تصاویر با استفاده از دبل تپ می باشد.

به این ترتیب شما قادر خواهید بود روی هر تصویر دلخواه در اینستاگرام با دوبار ضربه زدن روی تصویر، بزرگنمایی کرده و تمام جزئیات تصویر را نظاره کنید.

این امکان در اینستاگرام اصلی، تنها با کشیدن دو انگشت و دور کردن آن ها از هم امکان پذیر می باشد.

از قابلیت های دیگر اینستاگرام پلاس می توان به قابلیت تنظیم پخش صدای ویدیو یا عدم پخش آن اشاره داشت. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا به طور پیش فرض تنظیمات اجرای فایل های ویدیویی را با پخش خودکار صدا و یا بدون پخش خودکار صدا تنظیم نمایید.

قبل از اینکه اقدام به دانلود اینستاگرام پلاس نمایید، باید به یاد داشته باشید که اینستاگرام پلاس تنها در صورتی روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد که نسخه اصلی اینستاگرام را از روی تلفن همراه خود پاک نمایید.

اگر خواهان استفاده همزمان از دو اینستاگرام روی یک گوشی می باشید، می توانید اقدام به دانلود OGInsta نمایید که قابلیت نصب در کنار اینستاگرام را نیز دارا می باشد. علاوه بر این تمام قابلیت هایی را که اینستاگرام پلاس ارائه می دهد را اینستاگرام اوجی نیز ارائه می دهد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.