آشنای با برنامه بلک پلیر اکس

بلک پلیر اکس یک موزیک پلیر فوق العاده، متفاوت و کم نظیر از استودیوی KodarKooperativet برای اندروید است که با قیمت 3.29 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود.
پنجشنبه، 7 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنای با برنامه بلک پلیر اکس

ویژگی های BlackPlayer

اصلی ترین مشخصه که بعد از دانلود BlackPlayer با آن مواجه خواهید شد، محیط بسیار ساده و کاربر پسند بودن آن است. این ویژگی سبب شده است تا این موزیک پلیر اندروید، در جایگاه ویژه ای بین هواداران قرار گرفته و امتیاز بالایی را در بین رقبایی همچون JetAudio یا KMPlayer و سایر موزیک پلیرها کسب کند. نکته جالب توجه در طراحی این موزیک پلیر زمینه کاملا مشکی آن است که از نام آن پیدا می باشد. یک تم کاملا یک دست و بدون پیچیدگی که بسیار سریع و روان کار خواهد نمود.

آنچه که در این موزیک پلیر ساده قابل اشاره است، این است که سادگی و یک دست بودن طراحی آن، به هیچ وجه سبب کاهش کیفیت و قدرت آن نشده است. BlackPlayer علاوه بر سادگی، دارای امکانات و قدرت فوق العاده ای در زمینه پخش موسیقی می باشد که در ادامه تعدادی از آن ها لیست شده اند:

پشتیبانی از فرمت های رایج فایل های صوتی نظیر MP3, OGG, WAV و غیره

امکان تنظیم دستی اکولایزر و یا استفاده از حالت های ذخیره شده

امکان تنظیم حالت صدای سه بعدی

قابلیت Bassboost

پشتیبانی از فرمت فشرده سازی Flac

پخش بدون فاصله

نمایش و ویرایش متن ترانه های موجود در آهنگ ها

پشتیبانی از کاورهای آلبوم ها به صورت HD

قابلیت تعویض تم، رنگ و فونت ها

پشتیبانی از Music Scrobbling برای ثبت تاریخچه از موسیقی هایی که تا بحال گوش داده اید.

دارای 3 ویجت متفاوت برای نمایش در صفحه اصلی

تایمر Sleep

طراحی مدرن و فلت

همانطور که اشاره شد، این موزیک پلیر قدرتمند و ساده دارای امکانات و قابلیت های متنوعی می باشد که با استفاده از آن ها می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را چند برابر نمایید. علاوه بر اینکه این موزیک پلیر دارای اکولایزر داخلی می باشد، قابلیت تنظیم اکولایزر خارجی را با استفاده از نرم افزار های جانبی نیز دارد و می تواند با انواع نرم افزارهای مخصوص اکولایزر، کار کند.

گفتنی است که تا کنون بیش از 5 میلیون نفر از سراسر دنیا از طریق گوگل پلی، اقدام به دانلود BlackPlayer نموده و این اپلیکیشن کاربردی توانسته امتیاز بسیار خوب 4.5 را از کاربران گوگل دریافت کند. این موضوع می تواند نشان دهنده این باشد که این موزیک پلیر بسیار کارآمد بوده و ادرصد افراد زیادی از کاربران آن، از این برنامه راضی بوده اند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.