آشنایی با ویژگی های برنامه Weather forecast

Weather Forecast یکی دیگر از برنامه های جالب وحرفه ای در زمینه پیش بینی و نمایش وضعیت اب و هوا با ویجت های زیبا است که توسط شرکت Droid Team برای گوشی های موبایل طراحی و منتشر شده است. به روایتی دیگر این برنامه، پیش بینی اب و هوای دقیق را برای تمام نقاط جهان ارائه داده و شما را از داشتن سایر برنامه های مشابه بی نیاز میسازد.
جمعه، 8 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های برنامه  Weather forecast

برنامه هواشناسی Weather forecast

برنامه هواشناسی Weather forecast یک برنامه مخصوص پیش بینی وضعیت هوا بوده که کاملا رایگان بوده و دارای آیکون هایی بسیار زیبا و زنده، جهت نمایش وضعیت آب و هوا می باشد.

این برنامه به سبب سادگی طراحی و کاربر پسند بودن، برای استفاده همه افراد، طراحی شده است و کار با آن بسیار ساده است. این برنامه به صورت جهانی طراحی شده است و قادر است اطلاعات آب و هوایی هر شهری که در آن حضور دارید را با استفاده از موقعیت جی پی اس، نمایش دهد.

علاوه بر نمایش میزان دمای فعلی، میتوان با استفاده از برنامه هواشناسی Weather forecast میزان رطوبت هوا، میزان بارش، سرعت باد، شاخص اشعه فرابنفش و دیگر موارد را نیز مشاهده نمود.

برنامه هواشناسی Weather forecast توانایی پیش بینی وضعیت هوای تا یک هفته بعد را نیز با دقت بسیار بالایی دارد. سایر ویژگی های این برنامه به طور خلاصه در زیر لیست شده است:

بروز رسانی پیش بینی وضعیت هوا تا یک هفته بعد

پیش بینی دقیق و بدون خطا در همه نقاط زمین

توانایی نمایش میزان دما، رطوبت، غلظت مه، شدت آفتاب، باران، مقدار اشعه فرابنفش (UV)، جهت حرکت باد، سرعت باد، فشار هوا، زمان طلوع و غروب خورشید

توانایی ارسال هشدار در صورت تغییرات ناگهانی آب و هوا، نظیر هشدار بارش برف، طوفان و یا تگرگ

استفاده از آیکون ها و ویجت های بسیار زیبا و زنده

کاملا رایگان

شناسایی اتوماتیک موقعیت شما با استفاده از جی پی اس

توانایی قرار گرفتن در نوار نوتیفیکیشن

توانایی اضافه کردن شهرها و نقاط مختلف برای دنبال کردن وضعیت آب و هوایی نقاط دیگر

پشتیبانی از بیش از 30 زبان زنده دنیا


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.