راجع به قاتل دارک وب چه میدانید؟

دارک وب یا وب تاریک به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم نبوده و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیابی فعالیت‌های آن و شناسایی افراد در آن دشوار یا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند.
يکشنبه، 10 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راجع به قاتل دارک وب چه میدانید؟

استخدام قاتل دارک وب

قبل از هر چیز باید بگوییم که به طور کلی ورود به دارک وب و گشت و گذار در آن حتی بدون اینکه بخواهید خریدی انجام دهید، خطرناک می باشد و می توان به سادگی هدف حمله هکرها از آن طریق گردید.

محیط دارک وب پر از خطرات فراوان بوده و کافی است روی یکی از لینک های آلوده کلیک و یا فقط یک وبسایت آلوده را بازدید نمایید. پس از آن هکرها موفق به دریافت اطلاعات شما شده و تمام اطلاعات موقعیتی و شخصی شما را بدست می آورند.

استخدام قاتل دارک وب و یا هیتمن ها فقط از طریق دارک وب قابل انجام است و وب سایت های معمولی از انجام چنین خدماتی پشتیبانی نمی کنند چراکه تقریبا در همه کشورهای جهان ممنوع بوده و پیگرد قانونی نیز دارد.

پس از ورود به محیط دارک وب می توان از طریق جستجو در موتور جستجوی مخصوص به خود دارک وب، به جستجوی هیتمن مورد نظر خود و یا سازمان های قاتل دارک وب ، پرداخت و پس از یافتن فرد مورد نظر با وی ارتباط برقرار کرد و بقیه مراحل را پیش رفت.

تا اینجای کار به نظر می رسد بسیار ساده قابل انجام است. اما آنچه کار را سخت تر می کند این است که به محض ورود به چنین وب سایتی و یا ارتباط با قاتل دارک وب ، وی با استفاده از ابزار و دانشی که در اختیار دارد، به سرعت اطلاعات موقعیتی و شخصی شما را یافته و دیگر راه فراری نخواهید داشت.

از آنجا که چنین تجارت غیر قانونی ای بسیار سودمند می باشد و سرمایه گذاران آن نمی خواهند به هیچ وجه از سود بی شمار ان چشم پوشی کنند، پس هر نوع تهدیدی را پاسخ داده و به هیچ وجه نمی گذارند فردی برای آن ها خطرآفرین ظاهر شود.

به همین دلیل توصیه اکید داریم که به هیچ وجه و فقط به منظور کنجکاوی و گشت و گذار وارد فضای دارک وب نشوید. این فضا به دلیل اعمال خلافکارانه ای که در آن انجام می شود به شدت خطرناک بوده و می تواند دردسرهای فراوانی را به دنبال داشته باشد.

دارک وب متشکل از میلیاردها وب سایت مختلف است که هر کدام خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهند. قاتل دارک وب یا هیتمن ها تنها نمونه ای از این اعمال غیرقانونی می باشند که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.