آشنایی با ویژگی های موبوگرام

موبوگرام یکی از محبوب ترین، امن ترین و با امکانات ترین اپلیکیشن های ارتباطی، تلگرام می باشد که با در اختیار گذاشتن امکانات بسیار به صورت رایگان، برقراری امنیت برای حفاظت از حریم شخصی کاربران و عرضه آن به صورت اپن متن باز و کاملا رایگان باعث شده تا کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های موبوگرام

امکانات موبوگرام رایگان

موبوگرام رایگان همچون موبوگرام اصلی بوده و تفاوتی از لحاظ ارائه خدمات با نسخه اصلی آن ندارد. با این حال به سبب رعایت اخلاقیات در زمینه استفاده از خدمات دیگران و همچنین رعایت قانون کپی رایت، توصیه می شود از همان نسخه اصلی و پولی این نرم افزار استفاده نمایید.

با این حال ممکن است برخی از کاربران موبوگرام سهوا یا عمدا اقدام به حذف موبوگرام نموده باشند و درخواست نصب دوباره ان را داشته باشند که برای این عمل باید همان مبلغ ذکر شده را دوباره بپردازند. برای این دسته از کاربران موبوگرام نسخه های رایگانی قرار داده شده است.

از جمله اولین امکاناتی که موبوگرام اضافه بر امکانات معمول تلگرام در اختیار کاربران خود قرار داد، امکان پشتیبانی کامل از زبان فارسی بود که توانست کاربران بسیاری را به خود جذب نماید. رفته رفته با افزایش محبوبیت موبوگرام در بین کاربران، این اپلیکیشن که توسط تیم طراحی نرم افزار هانیستا ارائه شده بود، امکانات بیشتری را ارائه نمود و بر محبوبیت خود افزود.

امروزه بسیاری از کسانی که یک حساب کاربری تلگرام دارند، از یک نسخه پشتیبان موبوگرام نیز در تلفن همراه خود استفاده می نمایند که باعث می شود در یک گوشی دو یا چند اکانت تلگرام را مدیریت نمایند. یکی دیگر از امکاناتی که باعث شده بود موبوگرام طرفداران خاص خود را داشته باشد، امکان پشتیبانی از حالت روح بود که با توجه به نقض قوانین مربوط به حریم خصوصی تلگرام، با اخطار موسس تلگرام در این زمینه مواجه شد و مجبور به حذف حالت روح خود گردید.

سایر امکانات این برنامه پیام رسانی عبارتند از:

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری

مدیریت و زمانبندی دانلود

تفکیک و مدیریت رسانه ها و فایل ها

تفکیک و دسته بندی گفتگو ها

نشانه گذاری چت ها

امکان گذاشتن قفل روی چت ها به صورت الگو

فروارد پیشرفته و چندگانه

دسته بندی پیام ها

ارسال نقاشی

استفاده از جملات اماده

تغییر صدا

تعیین مخاطب خاص

دسته بندی مخاطبین

توقف و جلو عقب بردن گیف

استفاده از پوسته ها و فونت های زیبای فارسی

تایید قبل از ارسال استیکر و گیف

پشتیبانی از تاریخ فارسی

اینها تنها بخشی از امکانات بسیار زیاد برنامه موبوگرام می باشد که در این قسمت به معرفی مهمترین آن ها پرداختیم. در حقیقت با دانلود موبوگرام رایگان می توان از امکانات بسیار بیشتری بهره مند شد که پس از دریافت و نصب آن می توانید از ان ها استفاده نمایید.
 

نظارت بر موبوگرام

یکی از مواردی که همیشه باعث نگرانی خانواده ها خواهد بود، چگونگی فعالیت اعضای خانواده در فضای مجازی و به خصوص اپلیکیشن های شبکه اجتماعی و برنامه های پیام رسانی می باشد. موبوگرام نیز از این دست برنامه ها محسوب می شود که عدم نظارت و کنترل آن توسط والدین و سرپرستان خانواده ها، ممکن است منجر به اتفاقات ناخوشایندی برای فرزندان و اعضای خانواده گردد.

خوشبختانه برنامه های نظارتی در این زمینه وجود دارند که قادرند به سادگی امکان کنترل برنامه های نصب شده روی گوشی را به والدین بدهند. برنامه SFP از جمله برنامه های نظارتی است که قادر است کلیه نیازهای کنترل و نظارت بر گوشی اعضای خانواده را به شما داده و به این ترتیب، امنیت خانواده خود را در فضای مجازی کنترل نمایید.

برنامه SFP تنها برنامه کاملا ایرانی و فارسی زبان است که قادر به کنترل و نظارت بر موبوگرام بوده و از این رو هیچ مشابه خارجی نخواهد داشت. با استفاده از برنامه نظارتی SFP شما قادر خواهید بود بدون اینکه فرزندانتان متوجه شوند، از راه دور و بدون نیاز به بودن در کنار او، کلیه فعالیت های او را در فضای مجازی کنترل کرده و علاوه بر این، با امکان ردیابی و موقعیت یابی این برنامه، همیشه از مکان هایی که او حضور دارد، باخبر شوید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.