نحوه حذف اکانت لاین

سرویس لاین یکی از سرویس های اجتماعی برقراری ارتباط اینترنتی بصورت رایگان میباشد. این سرویس خدماتی چون ارسال پیام رایگان، تماس صوتی رایگان، تماس تصویری رایگان، ارسال ویدئو را در اختیار کاربران خود قرار داده است. برخی از کاربران پس از ساخت اکانت در این سرویس ، پس از مدتی به دلایل گوناگون تصمیم خود را مبنی بر عدم ادامه استفاده از این سرویس را خواهند گرفت و میخواهند اکانت ساخته شده در این سرویس را بصورت کامل حذف نمایند.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نحوه حذف اکانت لاین

اهمیت حذف اکانت لاین

قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که اگر شما از جمله کسانی هستید که قبلا از نرم افزار لاین استفاده کرده و اکنون اقدام به پاک نمودن آن نموده و دیگر مایل به استفاده از آن نیستید، حتما اکانت خود را نیز باید حذف کنید.

توجه داشته باشید که این یک مسئله امنیتی بسیار مهم بوده و نباید به سادگی از کنار آن بگذرید. همانطور که در جریان هستید، در اپلیکیشن لاین، هر پیامی که ارسال یا دریافت می نمایید، در سرورهای لاین نیز ثبت می گردد.

به همین جهت برای اینکه این پیام ها برای همیشه پاک شود و هیچ اطلاعاتی از شما در سرورها باقی نماند، بهتر است که قبل از پاک کردن اپلیکیشن از روی گوشی خود، اقدام به دیلیت اکانت لاین نیز نمایید.

در رابطه با حذف اکانت لاین نباید نگران باشید؛ چراکه اگر در آینده نیاز باشد که دوباره از این برنامه به عنوان برنامه پیام رسانی تلفن همراه خود استفاده کنید، می توانید به سادگی ثبت نام مجدد کرده و با همان شماره از این نرم افزار استفاده کنید.

پس در این زمینه نباید نگران بود و حتما اگر مدت هاست از اکانت لاین خود استفاده نمی کنید، برای امنیت بیشتر و پاک شدن اطلاعاتتان از روی سرورهای لاین، اقدام به حذف اکانت لاین خود نمایید.
 

دیلیت اکانت لاین

پس از آگاهی از این مطلب که اگر از لاین برای مدت زمان زیادی است که استفاده نمی کنیم، باید آن را حذف اکانت نماییم، به مبحث چگونگی انجام حذف اکانت لاین می پردازیم. حذف اکانت لاین یا دیلیت اکانت کردن نرم افزار لاین ، امری بسیار ساده بوده و تنها در عرض چند دقیقه و از طریق خود برنامه قابل انجام است.

پس اگر نرم افزار لاین را قبلا پاک نموده اید، آن را دوباره نصب کرده و پس از طی مراحل زیر و حذف اکانت لاین ، دوباره آن را از روی تلفن همراه خود نیز پاک نمایید تا بطور کلی از سرورهای لاین خارج شوید. پس به یاد داشته باشید که حذف اپلیکیشن یا غیرفعال کردن لاین از روی تلفن همراه، به هیچ وجه به معنی حذف اکانت لاین نبوده و اطلاعات شما در سرورها ذخیره می گردد. برای حذف همیشگی پیام ها باید اقدام به دیلیت اکانت لاین نمایید.

همچنین باید به یاد داشته باشید که همچون حذف اکانت اینستاگرام و سایر اپلیکیشن ها، با انجام این مورد، تمامی اطلاعات شما از قبیل عضویت در گروه ها، چت های خصوصی، شرکت در بازی های تحت لاین و غیره پاک خواهد شد و دیگر امکان بازیافت ان ها نخواهد بود.

همچنین اگر با استفاده از یک ایمیل آدرس اقدام به ثبت نام در ورژن لاین تحت ویندوز، نموده اید، باید بدانید که پس از دیلیت اکانت نمودن، دیگر قادر به ثبت نام با آن آدرس ایمیل نبوده و باید یک آدرس ایمیل تازه برای ثبت نام دوباره در نظر بگیرید. به همین دلیل قبل از اقدام به حذف اکانت لاین ، ابتدا از انجام این مورد اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به انجام آن نمایید.
 

مراحل حذف اکانت لاین

برای حذف اکانت لاین از طریق خود برنامه ابتدا اپلیکیشن لاین را از خود گوشی اجرا کرده و سپس گزینه More را از درون خود اپلیکیشن انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، آیکون شبیه به چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه را لمس کنید و به منوی تنظیمات لاین بروید.

از منوی باز شده گزینه Account را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید، گزینه Delete My Account را از پایین صفحه انتخاب کرده و سپس اقدام به حذف اکانت لاین خود نمایید.

مراحل انجام این کار در تصاویر پایین نمایش داده شده است که به سادگی می توانید طبق آن اکانت لاین خود را برای همیشه پاک نمایید.

همچنین برای حذف اکانت لاین از طریق کامپیوتر و لپ تاپ نیز می توانید با باز کردن اپلیکیشن تحت ویندوز و رفتن به صفحه پروفایل از طریق گزینه Setting ، با کلیک روی گزینه Delete My Account ، اقدام به حذف اکانت لاین خود برای همیشه نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.