آشنایی با دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ

بیکسبی دستیار صوتی هوشمند جدیدی است که سامسونگ برای رقابت با گوگل اسیستنت و سیری توسعه داده و برای اولین بار با گلکسی اس 8 همراه شده است. در مطلب زیر توضیحات بیشتری برای این ویژگی بیان شده است. با ما همراه باشید.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ

بیکسبی سامسونگ

بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ می باشد که قادر است از طریق فرمان های صوتی و تصویری اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار دهد.

این قابلیت را پیش تر در گوشی های اپل با عنوان  سیری  و همچنین دستیار صوتی مایکروسافت، یعنی  کورتانا  مشاهده نموده ایم.

اما سامسونگ مدعی است که بیکسبی نظیر آنچه تاکنون از سیری یا کورتانا دیده ایم نیست و کاملا تجربه جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

طبق ادعای سامسونگ، این سرویس قادر است با استفاده از فرمان های تصویری نیز کار کرده و همچنین خود قادر به رزرو هتل، هواپیما، قطار و دیگر امور پیشرفته ای است که دستیارهایی نظیر سیری و یا کورتانا در خود ندارند.

بیکسبی برای گوشی های جدید سامسونگ که از اندروید 7 پشتیبانی می کنند قابل دریافت می باشد. اما برای استفاده از حداکثر توان آن می بایست از گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ استفاده نمایید.

چراکه این گوشی ها به طور اختصاصی دکمه ای را برای فعال کردن بیکسبی در طراحی خود گنجانده اند که با فشردن آن می توان این دستیار صوتی را صدا زد و از قابلیت های آن کمک گرفت.

بیکسبی قادر است با دیدن تصاویری مربوط به مکان های خاص، نظیر هتل ها، تمام اطلاعات آن هتل را پیمایش کرده و به شما نمایش دهد و حتی اطلاعات مفیدی را در رابطه با عکس هایتان در اختیار شما قرار دهد.
 

نحوه فعال کردن بیکسبی

برای فعال کردن بیکسبی در گلکسی S8 و S8 پلاس کافی است دکمه فیزیکی که در کنار دستگاه تعبیه شده است را فشرده و آن را فعال کنید.

با فشردن این دکمه، این سرویس شروع به کار کرده و می تواند به فرامین شما پاسخ داده و از هوش مصنوعی خود برای کمک به کاربر استفاده نماید.

این سرویس فعلا فقط برای سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس معرفی شده است و به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد این تکنولوژی را تنها برای همین دو مدل گوشی بطور انحصاری ارائه دهد و برای بقیه گوشی ها فعال نخواهد شد.

برای فعال کردن دستیار صوتی سامسونگ در دیگر گوشی های دارای اندروید 7 نیز روش هایی وجود دارد که برای برخی از گوشی ها عمل نکرده و برای برخی دیگر درست بوده است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.