راجع به بازی زولا چه میدانید؟

اگر از علاقمندان به بازی هایی مثل کانتر استریک (Counter Strike) هستید، نباید این مقاله اختصاصی را از دست بدهید.
سه‌شنبه، 29 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راجع به بازی زولا چه میدانید؟

بازی آنلاین زولا

بازی آنلاین زولا، یک بازی شوتر اول شخص می باشد که در آن از بازی هایی نظیر کانتر یا ندای وظیفه الهام گرفته شده است. این بازی توسط استدیو بازی سازی سورنا و مد بایت گیمز طراحی شده است که دارای مودها و مراحل بسیار متنوعی می باشد. از مهمترین مزیت های این بازی نسبت به هم رده هایش می توان توانایی استفاده از مجموعه بسیار متنوعی از سلاح ها و امکان شخصی سازی آن ها می باشد. به عنوان نمونه می توان انواع سلاح ها را انتخاب نمود و سپس رنگ هر سلاح و یا تجهیزات به کار رفته در آن را تغییر داد.
 

سخت افزار مورد نیاز بازی زولا

بازی زولا ، برای نصب نیاز به سخت افزار آنچنانی ندارد و تنها با یک کامپیوتر معمولی نیز روی ویندوز 7 به بالا قابل اجرا است. برای این بازی مهیج فقط نیاز به یک اتصال اینترنت دارید که طبق گفته طراحان بازی، همان اتصال اینترنت هم نیاز به سرعت بالایی نخواهد داشت.

این بازی طوری طراحی شده است که بتواند با کمترین سرعت اینترنت هم سازگاری کامل داشته باشد. همچنین از آنجا که دیتاسنتر های بازی در سراسر کشور پخش شده اند این بازی برای اجرا هیچگونه تاخیری نداشته و با سرعت قابل قبولی اجرا می گردد. در ضمن شایان ذکر است که بازی زولا بصورت رایگان قابل نصب بوده و تنها برای ارتقای اسلحه ها نیاز به دریافت سکه از طریق پرداخت درون برنامه ای می باشد.
راجع به بازی زولا چه میدانید؟
 

هدف بازی زولا

در این بازی شما می توانید در قالب دو تیم گروه ضربت و گروه تبهکاران به ایفای نقش بپردازید. کافی است یکی از کاراکترهای بازی را انتخاب کرده و به تیم مورد علاقه خود بپیوندید. سپس می توانید به صورت تصادفی وارد یک تیم شده و یا تیم محبوب خود را با دوستانتان بسازید و از آن پس با دیگر تیم ها به رقابت بپردازید. این بازی بطور کانلا آنلاین اجرا می گردد و به همین دلیل می تواند لحظات هیجان انگیزی را در طول بازی برای شما رقم بزند.
اطلاعاتت را درباره بازی «این بازی واقعاً جذابه!» کامل کن!
 
گرافیک بازی زولا نیز در حد قابل قبولی می باشد. البته به سبب خاصیت آنلاین بودن بازی و همچنین کم حجم شدن و اجرای روان آن روی انواع سیستم ها، نمی توان از آن یک گرافیک فوق العاده را انتظار داشت. اما گرافیک بازی در حد قابل قبولی بوده و از این لحاظ می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما