نحوه خرید سلاح در بازی زولا

اگر تاکنون بازی زولا را تجربه کرده باشید، قطعا با بخش فروشگاه و انتخاب سلاح‌‌های آن‌ روبرو شده‌اید. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه خریداری اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها در زولا صحبت کنیم.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نحوه خرید سلاح در بازی زولا

آموزش خرید سلاح جدید در بازی زولا

با فرض بر اینکه قبلا ثبت نام انجام داده و نحوه ورود به اتاق بازی را فرا گرفته اید، وارد بازی شده اید، آموزش را آغاز خواهیم نمود. برای ورود به بخش سلاح ها در بازی زولا و خرید سلاح جدید ابتدا وارد اکانت خود شده و سپس در پنل بالای صفحه، گزینه فروشگاه را انتخاب نمایید.

پس از ورود به این قسمت، صفحه از سلاح های مختلف به شما نمایش داده خواهد شد که روی برخی از آنها علامتی قفل شده قرار دارد.

این علامت نشانگر این است که هنوز سطح بازی شما به خرید آن سلاح نرسیده و حتی در صورتی که سکه یا امتیاز اسلحه مورد نظر را نیز داشته باشید، باز هم قادر به خرید آن نیستید. برای خرید سلاح جدید قفل دار ابتدا باید لول بازی خود را افزایش دهید.

در پنل بالای صفحه سلاح ها، دسته بندی خاصی قرار گرفته است که شما می توانید با استفاده از آن به منوی سلاح های دلخواه خود جابجا شوید. برای خرید سلاح جدید که در سطح لول شما می باشد، روی آیکون سلاح مورد نظر کلیک کرده و سپس روی گزینه خرید که در پایین صفحه پدیدار می شود کلیک کنید.

در پنجره کوچکی که برایتان به نمایش در خواهد آمد، می توانید نوع خرید خود را با توجه به نیاز خود، برای یک روز، یک هفته یا یک ماه انتخاب کنید. هر گزینه مبلغ متفاوتی را دارا می باشد که با توجه به بودجه امتیاز یا سکه در بازی، می توانید یک مورد را انتخاب کرده و سپس گزینه خرید را کلیک کنید.

در این پنجره گزینه دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید یک از سلاح های موجود را خریداری کرده و برای دیگر دوستان خود بفرستید که این امر را می توان با گزینه ارسال هدیه انجام داد.

با استفاده از این آموزش ساده شما قادر به خرید سلاح جدید از فروشگاه بازی زولا می باشید و می توانید با استفاده از آن امتیازات ویژه ای را در بازی کسب کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.