چگونه در بازی زولا اسلحه خود را ارتقا دهیم؟

اگر تاکنون بازی زولا را تجربه کرده باشید، قطعا با بخش فروشگاه و انتخاب سلاح‌‌های آن‌ روبرو شده‌اید. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه خریداری اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها در زولا صحبت کنیم.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در بازی زولا اسلحه خود را ارتقا دهیم؟

نحوه ارتقا سلاح و انتخاب اسلحه در بازی زولا

برای ورود به بازی و فروشگاه سلاح می توانید از مطالبی تحت عناوین آموزش ورود به بازی و همچنین آموزش خرید سلاح استفاده نمایید. اما در این بخش از سری آموزش های بازی زولا، در رابطه با نحوه ارتقا سلاح و انتخاب اسلحه اصلی در محیط بازی نکاتی را ذکر خواهیم نمود.
 

نحوه انتخاب سلاح

برای انتخاب سلاح پس از ورود به فروشگاه در پنل سمت راست صفحه، چهار مجموعه را مشاهده می نمایید که در بازی می توانید با هر یک از این چهار مجموعه به انجام بازی بپردازید.

به عنوان مثال روی یک مجموعه کلیک کرده و سپس به انتخاب اسلحه برای آن مجموعه می پردازیم. عملیات انتخاب سلاح به سادگی در پنل سمت چپ انجام پذیر است.

به این صورت که ابتدا نوع سلاحی که می خواهید به مجموعه اضافه کنید را از منوی بالای صفحه انتخاب کرده و سپس یکی از اسلحه ها یا امکانات را خریداری می نمایید. به محض خرید و یا انتخاب، سلاح مورد نظر به مجموعه انتخاب شده اضافه می گردد و شما می توانید با استفاده از آن به انجام بازی بپردازید.

برای ارتقا سلاح می توانید از منوی بالای صفحه، گزینه ارتقا را انتخاب نمایید تا به صفحه ارتقا سلاح وارد شوید. پس از ورود به صفحه، از منوی پایین صفحه با کلیک روی فلش های کوچک کنار نام سلاح، می توانید سلاح مورد نظرتان را برای انجام عمل ارتقا انتخاب کرده و سپس با کلیک روی گزینه بروز رسانی می توانید عملیات ارتقا سلاح را انجام دهید.

به یاد داشته باشید که با توجه به شانس ارتقا، باید این عمل را انجام دهید. ممکن است در شانس های کمتر از 60 درصد ارتقا سلاح با شکست مواجه شود و منابع شما از بین برود. به همین علت بهتر است از طریق گزینه های بالای همان صفحه شانس ارتقای بیشتری خریداری نمایید تا احتمال موفقیت ارتقا سلاح خود را بالا ببرید.

هر چه این شانس بالاتر باشد اسلحه شما با احتمال بیشتری ارتقا خواهد یافت. این عمل می تواند در دقت تیراندازی و موفقیت در بازی بسیار موثر باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.