امکان بازی آنلاین در تلگرام، قابلیتی جذاب

همان طور که می دانیم پیام رسان محبوب تلگرام با معرفی قابلیت های متنوع و کاربردی به یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در کشور های مختلف از جمله ایران تبدیل شده است؛ در این میان سال گذشته شاهد ارائه‌ پلتفرم ربات‌ های تلگرام بودیم که به مرور جزء جدایی ناپذیر این مسنجر شده و توانسته اند با خدماتی که ارائه می دهند، خودشان را در دل کاربران جای دهند.
دوشنبه، 18 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امکان بازی آنلاین در تلگرام، قابلیتی جذاب

امکان بازی کردن با دوستان در تلگرام اضافه شد

امروز تلگرام مرزهای بیشتری را درنوردیده و بر روی پلتفرم ربات‌ های تلگرام، پلتفرم بازی تلگرام را نیز راه‌ اندازی کرده است. بله درست است، شما از حالا قادر خواهید بود از ربات‌ های تلگرام برای بازی کردن در چت‌ ها و گفتگو ها با امکانات کامل گرافیکی و صوتی استفاده نمایید.
 
آماده برای بازی با تلگرام
صدها بازی بر سر راه شما قرار دارند، تلگرام یک ربات نمونه برای بازی با آدرس @GameBot درست کرده است تا بتوانید برخی از بازی‌ ها را هم‌ اکنون تست کنید. شما می‌ توانید بازی را با استفاده از تعامل مستقیم با ربات و یا صدا زدن آن‌ها در بین تمامی چت‌ هایتان آغاز کنید. برای این کار @gamebot را در چت گروهی‌ تان تایپ کنید و با دوستانتان شروع به بازی کنید.

اگر یک بازی خوب پیدا کردید می‌ توانید با دیگر دوستانتان به رقابت بپردازید و بازی را با آن‌ ها به اشتراک بگذارید.
 
با دوستانتان بهتر می‌ شوید
بهترین قسمت از پلتفرم بازی‌ های تلگرام این است که شما می‌ توانید در تمامی چت‌ های خود به رقابت بپردازید، تلگرام تمامی امتیازات(High scores) را برای هر بازی‌ ای که در هر پنجره‌ی چتی انجام‌ شده است نگه می‌ دارد و شما می‌ توانید در هر لحظه که خواستید امتیازات خود و دوستانتان را بررسی کنید. هر وقت که یک رهبر جدید در بازی پیدا شد، دیگر بازیکنان حاضر در چت گروهی متوجه می‌ شوند که باید تلاش بیشتری کنند و خودشان را بالا بکشند.
 
ساخت بازی تلگرام آسان است
بازی‌سازی برای تلگرام آسان است. به‌عنوان‌مثال بازی MathBattle به‌طورکلی ۳ ساعت از وقت توسعه‌ دهندگان تلگرام را گرفت تا ساخته شود. شما می‌توانید آن را از هر گفتگویی تنها با تایپ @gamebot و انتخاب Math Battle اجرا کنید.

یک نمونه‌ی دیگر بازی‌های تلگرام Corsairs است که یک بازی دمو محسوب می‌ شود و به‌ طور کلی ۵ ساعت صرف توسعه‌ی آن شده است و شامل صدا، تصویر و انیمیشن است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.