روش های قفل تلگرام

یکی از دغدغه های هر کاربری در فضای مجازی داشتن امنیت و حفظ حریم خصوص است، پیام رسان تلگرام برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش گزینه ای را در این شبکه اجتماعی قرار داده است که می توان با قرار دادن یک پسورد از مشاهده پیام ها، دوستان و دیگر اطلاعات شخصی تان توسط دیگر افراد جلوگیری شود.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روش های قفل تلگرام

قفل تلگرام با استفاده از پسورد

ابتدا اطمینان حاصل کنید که نسخه تلگرام نصب شده روی تلفن همراه شما، بروز رسانی شده است. سپس وارد تنظیمات نرم افزار شده و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

در قسمت Seurity گزینه Passcode Lock را انتخاب کرده و  فعال نمایید، اکنون شما یک رمز عبور چهار رقمی دلخواه را باید وارد کنید.

رمز عبور را دوباره تایپ کنید تا برای تایید برنامه فعال شود.

اکنون اپلیکیشن تلگرام تلفن همراه شما، فقط با وارد کردن رمز چهار رقمی که انتخاب نموده اید، در دسترس قرار می گیرد. اما برای فعال کردن بازگشایی نرم افزار با استفاده از اثر انگشت، مرحله دیگری را نیز باید انجام دهید.
 

قفل تلگرام با استفاده از اثر انگشت

برای فعال سازی قابلیت بازگشایی نرم افزار با استفاده از حسگر اثر انگشت، لازم است که در همان صفحه Passcode Lock ، گزینه Unlock with Fingerprint را فعال کرده و مشخص کنید که بعد از چه مدت زمانی اپلیکیشن تلگرام قفل شود.

اکنون اپلیکیشن تلگرام روی تلفن همراه هوشمند شما به دو شیوه‌ی رمز عبور و حسگر اثر انگشت باز خواهد شد. البته لازم به ذکر است که قبل از فعال سازی بازگشایی با اثر انگشت، حسگر اثر انگشت گوشی تلفن همراه خود را از تنظیمات اندروید و ios فعال کنید. این آموزش برای هر دو سیستم عامل IOS و اندروید یکسان بوده و تفاوتی نخواهد داشت.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.